Moderator: Redaktörer
vr6jos skrev:Har en liten basförstärkning pg.a. rummets längd på runt 32hz.
bakerman22 skrev:vr6jos skrev:Har en liten basförstärkning pg.a. rummets längd på runt 32hz.
Är ditt rum 32Hz långt ?
bakerman22 skrev:vr6jos skrev:Har en liten basförstärkning pg.a. rummets längd på runt 32hz.
Är ditt rum 32Hz långt ?
vr6jos skrev:bakerman22 skrev:vr6jos skrev:Har en liten basförstärkning pg.a. rummets längd på runt 32hz.
Är ditt rum 32Hz långt ?
Man måste ha bra fantasi om man ska tolka det så? Jag har nu läst om det jag skrivit flera ggr och jag förstår mig själv varje gång
bakerman22 skrev:vr6jos skrev:bakerman22 skrev:vr6jos skrev:Har en liten basförstärkning pg.a. rummets längd på runt 32hz.
Är ditt rum 32Hz långt ?
Man måste ha bra fantasi om man ska tolka det så? Jag har nu läst om det jag skrivit flera ggr och jag förstår mig själv varje gång
Vadå ? Det är precis så det står ?
En korrekt mening, så som du menar, hade varit..
"Har en liten basförstärkning vid 32Hz, pga rummets längd".
Ännu bättre hade varit..
"Pga rummets längd har jag en liten basförstärkning vid 32Hz".![]()
vr6jos skrev:bakerman22 skrev:vr6jos skrev:bakerman22 skrev:vr6jos skrev:Har en liten basförstärkning pg.a. rummets längd på runt 32hz.
Är ditt rum 32Hz långt ?
Vadå ? Det är precis så det står ?
En korrekt mening, så som du menar, hade varit..
"Har en liten basförstärkning vid 32Hz, pga rummets längd".
Ännu bättre hade varit..
"Pga rummets längd har jag en liten basförstärkning vid 32Hz".![]()
Jag skrev i meningen innan att mitt rum var 5,15x3,45m stort så jag antog väl att det var tillräckligtDumt av mig
Nu skulle jag behöva reparera det här med en 10:a Ardbeg, men den är SLUT!!
Får göra som SD istället och ta en timeout...
vr6jos skrev:Nu skulle jag behöva reparera det här med en 10:a Ardbeg, men den är SLUT!!
bakerman22 skrev:vr6jos skrev:Jag skrev i meningen innan att mitt rum var 5,15x3,45m stort så jag antog väl att det var tillräckligtDumt av mig
Nu skulle jag behöva reparera det här med en 10:a Ardbeg, men den är SLUT!!
Får göra som SD istället och ta en timeout...![]()
![]()
boom skrev:Har du bara ett fjutt system så förstår du inte vad du har gått miste om.philipbtz skrev:Seriöst jag fattar inte hur ni orkar. Gå o lyssna på era monstersystem istället
Zed skrev:bakerman22 skrev:APAP !!! Ingen politik nu !!
Sen får dom ju min röst, men det är en annan femma...
och där tappade du all respekt...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 7 gäster