klippte bort "jorden" (gul/grön) och kör alltså 1,5mm^2 från steget och sedan 1,5mm vidare till nästa modul.
Moderator: Redaktörer
Sunde skrev:Ok, tack för svaret!
Detta är verkligen bra nyheter för mig. Har varit lite orolig för hur jag ska gömma undan så mycket kablar. Men två stycken blir nog inga problem.
Men bara för att vara på den säkra sidan. Gäller detta alla Ino basmoduler? Eller bör man dra separata kablar till dom större systemen (y-4)?
shifts skrev:Han skriver väl samma volym?
DVD-ai skrev:Jo, men nu menar jag full storlek på 90 liter men i ny form![]()
Jag har "hört rykten" om att en sådan finns fast i ny design som ska kunna fås i stället för den "gamla" fyrkantiga klossen![]()
Tänkte om någon här viste eller om jag måste ringa till ingvar för att säkerhetsställa detta... ?!
CPH skrev:DVD-ai skrev:Jo, men nu menar jag full storlek på 90 liter men i ny form![]()
Jag har "hört rykten" om att en sådan finns fast i ny design som ska kunna fås i stället för den "gamla" fyrkantiga klossen![]()
Tänkte om någon här viste eller om jag måste ringa till ingvar för att säkerhetsställa detta... ?!
Men det var ju precis den jag beskrev att jag har, bs60 är 90 liter men högre och smalare än "kuben". Jag har haft mina ungefär ett år så så värst "ny" är inte den formen. Kostade lika mycket som "vanliga" profX. Men du kanske pratar om någon helt ny form på profX som är ännu smalare/högre?
spuj skrev:DVD-ai, visst kan du få basmodulerna i vilken storlek du vill så länge volymen är rätt, eller? Den möjligheten har väl funnits ett tag..
CPH skrev:Hallå igen, jag tar det här en gång till, jag trodde att jag var tydlig men det var kanske bara i mitt huvud![]()
Profundus-X går att få i två former för det vanliga priset. Formerna är båda på 90liter. Den ena är den gamla vanliga "kuben". Den andra är den nyare som numera är identisk med bs60 formen. Den senare har funnits typ ett år i alla fall.
Sedan kan man specialbeställa nästan valfri form men det kostar extra, typ 500 bagis.
Klart som korvspad?
CPH skrev:Hallå igen, jag tar det här en gång till, jag trodde att jag var tydlig men det var kanske bara i mitt huvud![]()
Profundus-X går att få i två former för det vanliga priset. Formerna är båda på 90liter. Den ena är den gamla vanliga "kuben". Den andra är den nyare som numera är identisk med bs60 formen. Den senare har funnits typ ett år i alla fall.
Sedan kan man specialbeställa nästan valfri form men det kostar extra, typ 500 bagis.
Klart som korvspad?
spuj skrev:DVD-ai, visst kan du få basmodulerna i vilken storlek du vill så länge volymen är rätt, eller? Den möjligheten har väl funnits ett tag..
stefanolo skrev:OT. Så IÖ är i Finland och i "radioskugga"? Finns info om hemkomst (ute ur radioskugga)?
/stefan (som just tänkte ringa och beställa pX-4 i monteringssats utan kabinett i "kub-utförandet", samt en del annat smått och gott)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster