Kaffekoppen skrev:Mayro,
Jag tycker det är synd att du aldrig svarar på de frågor som ställs till dig. Du kan säkerliggen ge intressanta svar och upplägg.
Sköt om dig!
/Magnus
Magnus..
Saken är ju den att frågorna inte handlar om min andemening i inlägget som det skrevs.. Om sedan folk sitter och tar ut saker ur ett inläggs historia så blir det enbar löjan att sitta o besvara .. Fattar du?
det har inget med att jag är feg eller inte vill eller ser ner på or what ever..
Det är bara helt enkelt omöjligt att svara då inget finns att besvara..
Jag säger exakt som i inläggen som man tar ämnet ifrån..
Jag är övertygad det finns "bättre" standardelement om en kunnig person söker...
MEN!!!!!! Jag säger också att dessa ev element skall in i en låda.. Dom skall ha filter.. Dom skall sedan låta bra.. och DÄR spricker det alltid på slutet som jag hört.... Och.. Inget annat är sagt.. Sedan börjar detta jävla fjantiga tjafs om inos förbannade element kontra andra hit o dit.. Som jävla skolungar som man snott en glasspeng för
Missförstå mig inte mer än nödvändigt.. Med detta glorifierade av ino audio är rent patetiskt...Det är rena gudadyrkan.. värre än muhamedbilderna.. OM man råkar säga ett ord om ino..
Jag kan säga att en snubbe som hörde ino sa så här..
" det va väl enbart en överskatta basreflexburk med noll drag i"...
Som ni går på så skulle han aldrig i sitt liv våga säga detta öppet.. För då skulle han inte någonsin kunna delta förän ni söker bråk.. Och jag kan ju urskilja han har rätt också..
Jag vet av egen erfarenhet kan man ju säga...
Men OM jag varit en skitstövel som snackar skit.. Då borde jag ju sitta och ändra mina ord om ino o snacka ner dom.. säga jag va snäll osv osv för att barnsligt bemöta er..
Men så gör jag inte.. Jag står för det jag sagt.. Och lägger inte till eller drar ifrån mina omdömen... Och anser sådant borde ge en viss respekt..
Men nix..inte i ert gäng.. Där är man enbart en skitsnackare.. Med noll koll..

Min syn på detta är att ni har en markant fjollstil lindrigt sagt då ni beteer er så.
Så.. hitta på egna ideer om vad jag skriver och sedan avkräva mig svar.. Så går det inte till..inte i min värld i alla fall..
Däremot om man försöker snacka vettigt med mig så får man alltid svar... Om man hinner med i bombardemanget som trojkan oftas drar igång...Det är ju en flock man skall försöka ha koll på..
Så magnus.. Tro mig.. Jag är inte ointreserad av att trevligt besvara seriösa frågor eller så.. men besvara saker där man tar ur saken ur andemeningar ställer jag knappas upp på... Sånt larv får ställer ja inte upp på.. Enklare kan det inte bli..
MVH
Tobbe