IngOehman skrev:Det är väl självklart att solen går upp på framsidan, och ned över baksidan.
Inte på valfri kyrka.
Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Det är väl självklart att solen går upp på framsidan, och ned över baksidan.
Kaffekoppen skrev:"Svartbetsad" ek är bättre än ask (som ser ut som billigaste plastfaneret vilket är skitsamma i en studio)
Swedbank skrev:Du är nu klar med följande betalningar
Privatkonto 8105-X64 150 XXX-3 Datum Mottagare Bankgiro/PlusGiro OCR/Meddelande Belopp
Omgående INO AUDIO 65 77 38-1 piPs i svart askfanér FRIDEFORS 7 950,00
profbd skrev:tur att ingvar har ett stort utbud som hetsporren kan växa med
Hetsporren skrev:Visst, egentligen är det ju ett par pi60 jag vill ha!
Hetsporren skrev:profbd skrev:tur att ingvar har ett stort utbud som hetsporren kan växa med
Visst, egentligen är det ju ett par pi60 jag vill ha!
Redan? Det var väl ingen nyhet? Enda högtalaren jag hört som kör över piP... Basmoduler är jobbiga så pi60 är nog den perfekta högtalaren i mitt rum, köps så fort plånboken tillåter och elektroniken är uppgraderad. Vilket lär ta ett rejält tag. Hade man haft riktigt gott om pengar vore pi60es drömmen förstås...Affald skrev:Redan!Hetsporren skrev:Visst, egentligen är det ju ett par pi60 jag vill ha!profbd skrev:tur att ingvar har ett stort utbud som hetsporren kan växa med
Kaffekoppen skrev:då är det ju roligare med i28 med basmoduler.
rexq skrev:Va trevligt med ett par piPs, tror det hade varit fint med ett par i björk eller lönn mot din ljusa tv-bänk
Kaffekoppen skrev:"Svartbetsad" ek är bättre än ask (som ser ut som billigaste plastfaneret vilket är skitsamma i en studio)
Ja, det är du ju fri att tycka.IngOehman skrev:Kaffekoppen skrev:"Svartbetsad" ek är bättre än ask (som ser ut som billigaste plastfaneret vilket är skitsamma i en studio)
Eh...
Svartbetsad ek ser ut ungefär som en illa målad yta.![]()
profbd skrev:Skeppsdränkt ek
jaha binder man fast eken under ett skepp och kör omkring tills eken slutat andas?
Almen skrev:Hetis: Om du borrar och limmar så kan jag löda.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster