Moderator: Redaktörer
hassesolo skrev:Nu har jag beställt matta ifrån Danmark. Jag fick ett bra pris på Ege Soft Dreams. 10k ink frakt och då får jag den i exakt de dimensioner som jag behöver och då blir inläggningen mycket lättare.
hassesolo skrev:En månad efter beställning får jag besked om att den försvunnit i frakten.
Jättekul...![]()
Mer väntan.
shifts skrev:hassesolo skrev:En månad efter beställning får jag besked om att den försvunnit i frakten.
Jättekul...![]()
Mer väntan.
Verkligen trist, men tänk att så länge den inte kommer efter högtalarna är
ingen tid förspilld!
Tengil skrev:Jag och EA-73 och även Neil Pearth (tror jag ) köpte Ege Symphony av taeppeland i helsinggör, jag köpte min svarta symphony för ca 8000kr med frakt 26m2.
VH Christer
Tengil skrev:Jag och EA-73 och även Neil Pearth (tror jag ) köpte Ege Symphony av taeppeland i helsinggör, jag köpte min svarta symphony för ca 8000kr med frakt 26m2.
VH Christer
Ino Audio Prislista skrev:Rättelse 29/12 -07: Varken Symfoni eller Las Vegas finns längre, men i mattaffären på Birger Jarlsgatan nr 42 (alldeles nära biografen Sture) i Stockholm har de tre mattor som heter:
’Luxury Touch’ (associated weavers),
’Park Avenue II’ (Mohawk’s) och,
’Hamilton’ (Bélakos’), den sistnämnda spräcklig,
som allihopa är praktiskt taget 100% kompatibla med Las Vegas. Mycket bra val akustiskt, alla tre alltså. De kostade sist jag kollade 490:-/m², 590:-/m² och 680:-/m².
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster