Verkar som några glömmer att IÖ var på ruinens brant ekonomiskt för några år sedan och räddades av någon god vän med stadig kassa. Så..någon enormt vinstgenererande maskin verkar Ino Audio inte vara

. Nu verkar det vara mer styr på det ekonomiska dessbättre. Jag hoppas ju att Ino ska leva länge till

. Och vad gäller Guru var det nog så att IÖ mer eller mindre blev övertalad att kommersialisera några av sina produkter av andra mer marknadsmässigt drivna personer som gjorde det kommersiella/marknadsföringsmässiga grovgörat. Vad jag förstått är IÖ "endast" Head of R&D.
Jag personligen valde Ino på grund av övertygande prestanda/återgivningskvalitet uppbackat av just frånvaron av "kult" och "marknadsföringsstruntprat". När det gäller svårtillgängligheten så är den mer irriterande för en potentiell köpare än den lockar till inköp. Vet en del som surar över att man inte kan lyssna på Ino i hifi-butiker och därför "vägrar köpa Ino". Så IÖ måste ju verkligen ha en fantastisk marknadsstrategi

.
/s