Moderator: Redaktörer
Buddie skrev:Vad kostar ett par i6? Sitter o skissar på en iP + profundusP lösning - (pga i14 kostar för mycket för mig) men det känns som att det blir lite för klent för mitt rum (utredning pågår). Därför kan kanske ett par i6 vara lösningen!
Buddie skrev:Sitter nästan 4,5 m ifrån väggen.
Buddie skrev: i6 verkar vara riktigt bra burkar storleksmässigt! och om de levererar som jag förväntar mig av Ino så lär de låta tokbra också (för sin storlek).
RogerGustavsson skrev:Buddie skrev: i6 verkar vara riktigt bra burkar storleksmässigt! och om de levererar som jag förväntar mig av Ino så lär de låta tokbra också (för sin storlek).
Då krävs också att deras omgivning är passande.
nolfie skrev:RogerGustavsson skrev:Buddie skrev: i6 verkar vara riktigt bra burkar storleksmässigt! och om de levererar som jag förväntar mig av Ino så lär de låta tokbra också (för sin storlek).
Då krävs också att deras omgivning är passande.
Men är det inte så för alla högtalare?
RogerGustavsson skrev:
Jo! I många fall, kanske t.o.m de flesta, är dock högtalarna inte konstruerade att användas i rum med några specifika egenskaper. Carlsson, Larsen, Bremen, Ino m.fl. har åtminstone lagt några tankar på hur högtalarna ska interagera med lyssningsrummet. Dock kan man knappast göra en högtalare som passar alla rum.
Sanjuro skrev:Elementen är försänkta och samma som på bilden tidigare i tråden. Lådan skiljer sig en smula i form och storlek.
kung skrev:i6 till mig!
Jag tror det kommer bli nya storsäljaren!
Mot Ingvars vilja kommer han bli tvungen att ta fram en basreflexversion
kung skrev:Nattlorden: Nej, den hette pi24 och jag gillade den
Som piP x 6 på steroider, fast Ingvar gillade den inte, hehe.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster