det utgår jag från att han kan klara av utifrån prisuppgiften på pP-2, att räkna ut vad pP-4 kostar
Moderator: Redaktörer
Sanjuro skrev:Det har tagit sin lilla tid med lådorna hos snickaren, men han har uppenbarligen haft en del att göra. Det finns en tumregel när det kommer till att beställa högtalare av Ingvar;
man ska inte ha bråttom.
PojkenMedTur skrev:Funderar på att ha högtalarna i zebrano istället för någon pastellfärg. Tror panelen att hel-zebrano vore snyggare än nån pingmangvariant med svart front?
PojkenMedTur skrev:Sen tänker jag mig basmodulerna "en vit, en gul, en blå, en röd"
Stranne skrev:Nån som vill se en bild på mina i6:or?...
Får se i så fall om jag hinner få upp nåt ikväll. De står och spelar nu iaf.
enJohn skrev:Slartibartfast skrev:Jag vet ju att helzebrano är snyggast!
Jo, visst, men inte framifrån!![]()
![]()
/en john, nu med sitt par i blickfånget
Det är kväll nuStranne skrev:Får se i så fall om jag hinner få upp nåt ikväll. De står och spelar nu iaf.
MagnusÖstberg skrev:Det är kväll nuStranne skrev:Får se i så fall om jag hinner få upp nåt ikväll. De står och spelar nu iaf.
Aerob skrev:phon skrev:Aj fasen, där ser man!Sanjuro skrev: Ringde och kollade med Ingvar och det ska vara dessa skruvar till diskanten, det är till och med som så att de gör nytta i konstruktionen.
Inget lämnas åt slumpen.
Oj då! Hur går det ihop med: http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 73#1016573 ?
Vigor skrev:PojkenMedTur skrev:Sen tänker jag mig basmodulerna "en vit, en gul, en blå, en röd"
Där satte man kaffet i halsen! Åh vad jag önskar att jag kläckt den idén själv. Ett strålande förslag. Blir nästan lite sugen på att lacka om mina annonymsvarta X4-moduler... Perfekt till zebrarandig heltäckningsmatta!
Aerob skrev:Aerob skrev:phon skrev:Aj fasen, där ser man!Sanjuro skrev: Ringde och kollade med Ingvar och det ska vara dessa skruvar till diskanten, det är till och med som så att de gör nytta i konstruktionen.
Inget lämnas åt slumpen.
Oj då! Hur går det ihop med: http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 73#1016573 ?
Jag måste bara få lov att lyfta denna fråga, för jag är så nyfiken på svaret från konstruktören.
Användare som besöker denna kategori: Knuttebaloa och 12 gäster