Moderator: Redaktörer
FBK: har du fått din soffa än?
Det låter utmärkt! Komemr ta på mig blåkläderna och riva lite där ocksåpingvinlakrits skrev:Kaffekoppen: ser jag fram emot, kanske hugger in och hjälper din granne på traversen...
IngOehman skrev:patrikf skrev:Nu har jag också varit hemma hos Pingvinlakrits... ...pi60... ...Särskilt gillade jag mellanregistret och nedre delen av diskanten som gav mig gåshud. Nåt av det bästa jag har hört i hela mitt liv. Basregistret kändes också tämligen befriat från resonansproblem.
Tack! Det gläder mig mycket att höra.![]()
Och jag hoppas förstås att du kommer att uppskatta ljudåtergivningen till och med ännu mera när du "vant om" dina klangliga expektioner, efter att ha kommit till klarhet med avseende på din mätmikrofons vilseledande oförmåga att tala sanning.![]()
Vh, iö
pingvinlakrits skrev:OK, så fort köket är klart så PM:as det till höger och vänster...
Kaffekoppen skrev:Kanske att jag och Mr. Lindroos köpt lägenhet dörr i dörr... Var lugn martin, du kommer inte undan inflyttningsfesten!
Johans granne får väl bo omväxlande hos mig och hos honomLarsR skrev:Kaffekoppen skrev:Kanske att jag och Mr. Lindroos köpt lägenhet dörr i dörr... Var lugn martin, du kommer inte undan inflyttningsfesten!
Har Johan flyttat?![]()
Fick ni med hans granne i flyttlasset också?
Ingen fara. Det blir bredvid, men ljudrummet kommer dessutom en våning underMartin skrev:Det vore höjden av ironi om han flyttade in ovanför, iaf som jag kan komma på idag.
Kaffekoppen: Ser fram emot!
Kaffekoppen skrev:Johans granne får väl bo omväxlande hos mig och hos honomLarsR skrev:Kaffekoppen skrev:Kanske att jag och Mr. Lindroos köpt lägenhet dörr i dörr... Var lugn martin, du kommer inte undan inflyttningsfesten!
Har Johan flyttat?![]()
Fick ni med hans granne i flyttlasset också?
Johan håller som mest på att röjja och flyttning sker väl kring månadsskiftet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster