Jag tänkte be dem om två prisnivåer, en för enbart slutsprutning och den andra förarbete samt målning. Återkommer imorgon med prisnivåer.
Nu skall jag montera och ta bilder på Pip

Moderator: Redaktörer
Har flyttat till större och helt nytt rum (hurra!) så nu händer det grejer och uppdatering och ny presentation är på gång.
Kaffekoppen skrev:Stockholms indistrilack målar Pip med alla NCS färgkartor. Lackeringen och underarbetet var till belåtenhet. Glansskalan är maximerad till glans 50 (40 är normala skåpsluckor).
Jag tänkte be dem om två prisnivåer, en för enbart slutsprutning och den andra förarbete samt målning. Återkommer imorgon med prisnivåer.
Nu skall jag montera och ta bilder på Pip
Absolut, det kommer. Är i östergötaland och river väggar just nu...men i början på veckan så... bilder är tagnaJML2005 skrev:Ser mycket fram emot bilder på lackade piP i bildtråden, tillsammans med en liten text med prisuppgifter och lackfirma. Om fler gjorde så vore kanon!
Kaffekoppen skrev:Han hade själv ett antal varierande betäckningar på Profundus-p-2 basmodulerna
Vogel skrev:Kaffekoppen skrev:Han hade själv ett antal varierande betäckningar på Profundus-p-2 basmodulerna
Eftersom det klövs lite hår angående språk ovan, måste jag bara påpeka att du nog menar "beteckningar". "Betäcka" är det en tjur gladeligen gör med en ko. Visserligen tycker nog Ingvar om sina högtalare, men jag har lite svårt att se något sådant framför mig.
Hälsningar
/Messerschmitt
Vogel skrev:Kaffekoppen skrev:Han hade själv ett antal varierande betäckningar på Profundus-p-2 basmodulerna
Eftersom det klövs lite hår angående språk ovan, måste jag bara påpeka att du nog menar "beteckningar". "Betäcka" är det en tjur gladeligen gör med en ko. Visserligen tycker nog Ingvar om sina högtalare, men jag har lite svårt att se något sådant framför mig.
Hälsningar
/Messerschmitt
Kaffekoppen skrev:jml2005,
Det är 40 glans på mina....
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 21 gäster