Moderator: Redaktörer
Martin skrev:Jag skulle iaf bli skitsur om jag tillverkade högtalare i världsklass ljudmässigt och tar minimalt med betalt för det.
Nu får ju Ino Audio, om allt går som ägaren vill, klart humanare leveranstider framöver, vilket kommer gynna såväl företaget som kunden.
Ett tips är ju att ringa Ingvar efter 1 april och fråga.FBK skrev:Nu får ju Ino Audio, om allt går som ägaren vill, klart humanare leveranstider framöver, vilket kommer gynna såväl företaget som kunden.
Kan du utveckla detta liteFör egen del så är Ino ett alternativ bland flera när jag ska byta burkar, men sedan är det där med leverans tiderna. Eftersom jag inte vill ge mig på att skruva själv så har man bara alternativet att köpa färdiga och om då leverantiderna är lååånga så lär jag stå över.
FBK skrev:Nu får ju Ino Audio, om allt går som ägaren vill, klart humanare leveranstider framöver, vilket kommer gynna såväl företaget som kunden.
Kan du utveckla detta liteFör egen del så är Ino ett alternativ bland flera när jag ska byta burkar, men sedan är det där med leverans tiderna. Eftersom jag inte vill ge mig på att skruva själv så har man bara alternativet att köpa färdiga och om då leverantiderna är lååånga så lär jag stå över.
Rydberg skrev:Han kan ju faktiskt ha syftat på z-toppsystem (i16z, i32z, i64z) och inte Profundus Z.
FBK skrev:Sen tror jag faktiskt att Ino-högtalarna levereras vid normala tider, däremot har leveranstiderna varit långa.
Ha ha ha, vad kul du har nu Rydberg
FBK: Som sagt blir nog leveranstiderna kortare framöver. Det är iaf ett hett tips att åka och hälsa på Ingvar hemma i demokällaren. Mycket trevlig prick, och en enorm källa till kunskap!
FBK skrev:dawen skrev:FBK: Som sagt blir nog leveranstiderna kortare framöver. Det är iaf ett hett tips att åka och hälsa på Ingvar hemma i demokällaren. Mycket trevlig prick, och en enorm källa till kunskap!
Jag har varit på demo hos IÖ
MP skrev:Mitt råd är att du köper ett par INO högtalare i lämplig prisklass som du sedan jämför med de andra du har på din lista.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster