Moderator: Redaktörer
adzer skrev:ni som har handlat av öhman innan hur har ni gjort då?
åkt dit och lyssnat och beställt dom för att senare komma tillbaka och hämtat dom?
adzer skrev:eller kan man ringa å beställa och sedan hämta dom?
adzer skrev:om man som jag har 6timmar till sthlm så är det lite surt att åka 2gånger
Kaffekoppen skrev:piP kan beställas utan provlyssning. Alla andra modeller kräver det.
Adazer, jag tycker inte du skall klaga på avståndet (även om jag förstår en studiebudget). IÖ har kunder i Australien som gör resan två gånger - och de tycker det är värt det
Kaffekoppen skrev:IÖ har kunder i Australien som gör resan två gånger - och de tycker det är värt det
Man kan faktiskt ringa och beställa. Det finns telefoner i Australien medNaqref™ skrev:Kaffekoppen skrev:IÖ har kunder i Australien som gör resan två gånger - och de tycker det är värt det
Tre... Om de ska hämta högtalarna oxå
Avhämtning eller snälla forummedlemmar som åker till Göteborg rätt oftaJML2005 skrev:Kaffekoppen skrev:piP kan beställas utan provlyssning. Alla andra modeller kräver det.
Men det är väl ändå avhämtning som gäller, eller?
Tänk vilken bättre värld det hade varit om ino-högtalare hade varit lite mer "lättköpta"![]()
![]()
![]()
Kaffekoppen skrev:Avhämtning eller snälla forummedlemmar som åker till Göteborg rätt oftaJML2005 skrev:Kaffekoppen skrev:piP kan beställas utan provlyssning. Alla andra modeller kräver det.
Men det är väl ändå avhämtning som gäller, eller?
Tänk vilken bättre värld det hade varit om ino-högtalare hade varit lite mer "lättköpta"![]()
![]()
![]()
13/5 åker jag ner till Götet, förövrigt tror jag konstruktören gör detsamma - så du kan få dem då om du ordnat allt med Ingvar. Jag tar med dem ner!adzer skrev:det hade varit trevligt om det fanns några såna så man slapp åka till sthlm för att hämta ett par pipar
Kaffekoppen skrev:13/5 åker jag ner till Götet, förövrigt tror jag konstruktören gör detsamma - så du kan få dem då om du ordnat allt med Ingvar. Jag tar med dem ner!
E skrev:Hur tusan har han tid att ta emot alla om alla får komma så många gånger de vill?
Mvh E*
Ring Öhman... det är egentligen bara planer just den 13/5 så vem vet...jag vet ju inget om hans planer!Merkurius skrev:13/5 åker jag ner till Götet, förövrigt tror jag konstruktören gör detsamma
Hur länge ska "ni" vara i göteborg? Det kanske finns tid för att boka in akustikkonsultation
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 5 gäster