Moderator: Redaktörer
pingvinlakrits skrev:Hej Bill!
Boston A40? Jepp - ett par slika har man ju haft.
Nu tronar de hos en kompis som fick köpa dem för 300kr för ett par år sedan.
Hörs hela registret upp hos grannen eller är det "basmuller" piP gräver ju lite djupare än A40.
Mvh Henrik
djberndt skrev:intressant! man ska kanske knalla upp till grannen och plinga på för att höra ifall man väsnas mer nuförtiden jämfört med innan..
Slartibartfast skrev:Jag tror han, som många påtalat, spelar omedvetet högre än tidigare.
Haakan_W skrev:som sagt...vilken nivå man spelar på kan va sjukt svårt att bedömma högtalare emellan...prova plocka fram en db-mätare
Bill50x skrev:Fortfarande undrar jag dock över om det inte krävs en 3-vägare innan realismen infinner sig.
/ B
Rydberg skrev:Bill50x skrev:Fortfarande undrar jag dock över om det inte krävs en 3-vägare innan realismen infinner sig.
/ B
Närå, det räcker med den lite större tvåvägaren, pi60s. Då infinner sig även trycket, garanterat!
Bill50x skrev:Rydberg skrev:Bill50x skrev:Fortfarande undrar jag dock över om det inte krävs en 3-vägare innan realismen infinner sig.
/ B
Närå, det räcker med den lite större tvåvägaren, pi60s. Då infinner sig även trycket, garanterat!
Ser ut hur? Pris?
/ B
Bill50x skrev:Rydberg skrev:Bill50x skrev:Fortfarande undrar jag dock över om det inte krävs en 3-vägare innan realismen infinner sig.
/ B
Ser ut hur? Pris?
/ B
Bill50x skrev:Frutti skrev:Är det ett skämt? Dryga 3000 inlägg och du har lyckats missa det
![]()
Har inte ens letat.... Men nu vet jag. Definitivt ett kraftigt ryck uppåt i pris, storlek och byggbesvär.
/ B
Manga_X skrev:Nya modellen har signatur diskanten samt den vidarutvecklade basen.
Bill50x skrev:Frutti skrev:Är det ett skämt? Dryga 3000 inlägg och du har lyckats missa det
![]()
Har inte ens letat.... Men nu vet jag. Definitivt ett kraftigt ryck uppåt i pris, storlek och byggbesvär.
/ B
Men väl i monteringssats! Det finns väl inga Ino som kommer i byggsats? Antingen monteringssats med låda eller utan, eller också helt färdiga.Frutti skrev:Bill50x skrev:Frutti skrev:Är det ett skämt? Dryga 3000 inlägg och du har lyckats missa det
![]()
/ B
Byggbesvär blir det inget med pi60s eftersom de inte går att få i byggsats.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster