Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:PS. Det har fram till igår funnits ett fel i Databladet för i32s, avseende känslighetsangivelsen hos i32s, som antytt att den skulle ligga 2 dB högre än i28. Det gör den inte.
Nattlorden skrev:IngOehman skrev:PS. Det har fram till igår funnits ett fel i Databladet för i32s, avseende känslighetsangivelsen hos i32s, som antytt att den skulle ligga 2 dB högre än i28. Det gör den inte.
Hoppsan, där försvann en av mina stora käpphästar i min självmotivering till att spara till i32s istället för i28!
UrSv skrev:Se positivt på det istället, du får ju en lysande anledning att samtidigt köpa ett nytt slutsteg som klarar de där 2 dB:na högre effektbehov
Nattlorden skrev:UrSv skrev:Se positivt på det istället, du får ju en lysande anledning att samtidigt köpa ett nytt slutsteg som klarar de där 2 dB:na högre effektbehov
Hmm... vilket slutsteg peakar dynamiskt 2dB mer än ett bryggat NAD 208?
Nattlorden skrev:Hoppsan, där försvann en av mina stora käpphästar i min självmotivering till att spara till i32s istället för i28!
Nattlorden skrev:Hmm... vilket slutsteg peakar dynamiskt 2dB mer än ett bryggat NAD 208?
IngOehman skrev:Om du redan har bryggade NAD 208 (har du det?) behöver du inte bekymmra dig - du kommer att kunna spela tillräckligt starkt!![]()
De 4 dB extra i ljudtyckskapacitet kommer att komma dig till glädje.![]()
Å andra sidan kan man fråga sig om det inte är (minst) i56 man skall ha om man vill kunna utnyttja sådana vansinneseffekter.
IngOehman skrev:Kostar i56 mer än i32s?
Det borde de förvisso göra ja.
Hmmm... Jag måste lära mig Ino Audios prislista.![]()
Vh, iö
Kaffekoppen skrev:Ville bara att du skulle vakna
Men är det så att du parallellkopplar kondingar, eller har du "bara" valt typ 630V kondingar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster