Moderator: Redaktörer
Alltså: liten studentlägenhet, grannar, stram budget - iP + pP4
wintersun skrev:Jahapp...
Jag ska till Nattlorden och lyssna. Han har ju ett par piP och monstruösa basmoduler, får se hur det låter.
Någon annan som har nåt att säga om pi60 vs. piP + pX-2 i små rum? Bra bas är VIKTIGT.
niclas skrev:Har man lite flyt med placeringen av basmoduler/toppar kan även en högre delning än 80hz funka, då bör man kunna lira lite starkare.
Mr_Ekan skrev:Kika efter näst senaste pi60 begagnad om du vill hålla priset nere. Borde ju frigöras en del när IÖ nu släppt en helt ny pi60 (som man nog får kalla den).
wintersun skrev:Mr_Ekan skrev:Kika efter näst senaste pi60 begagnad om du vill hålla priset nere. Borde ju frigöras en del när IÖ nu släppt en helt ny pi60 (som man nog får kalla den).
Ja, precis vad jag tänkte göra. Man kan även undra vad han gör av alla gamla inbyteselement. Någon som vet?
Mr_Ekan skrev:wintersun skrev:Mr_Ekan skrev:Kika efter näst senaste pi60 begagnad om du vill hålla priset nere. Borde ju frigöras en del när IÖ nu släppt en helt ny pi60 (som man nog får kalla den).
Ja, precis vad jag tänkte göra. Man kan även undra vad han gör av alla gamla inbyteselement. Någon som vet?
Japp. Dom säljer han till mig för DIY-projekt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster