Moderator: Redaktörer
Bamsefar skrev:
Fast det kräver då 4 slutstegskanaler på något sätt (någon på forumet använder det genom att mata allt via multikanalingången på en hemmabioreceiver - mycket smart).
Kaffekoppen skrev:eftersom du tycker om ljudtrycket hos Sanny-X
Kaffekoppen skrev:Bamsefars mattsvarta i28:or är till dags datum den snyggaste och diskretaste ytbehandlingen jag sett på några INO-burkar!
Hetsporren skrev:Jodå, nu har jag bestämt mig. Äntligen. Det blir ett par piPs, i svart pianolack, med skräddarsydda stativ, SD-fötter och allt.
Hetsporren skrev:Ok...men vad är det som gör Pip så bra då?
Att den hypas av en fanatisk skara människor som vill likställa musiklyssning med vetenskap...
markih skrev:Sedan när du säljer dina piPs om en månad finns det säkert gott om köpare!![]()
( oops)
Eller lugnar sig bytena nu för ett tag?
markih skrev:Sedan när du säljer dina piPs om en månad finns det säkert gott om köpare!![]()
( oops)
Wolfie skrev:Fast finns det ett par lådor i Jakaranda till övers... (bäst du skyndar dig
Hetsporren, annars finns risk för att jag kniper dem).
Hetsporren wrote:
Jodå, nu har jag bestämt mig. Äntligen. Det blir ett par piPs, i svart pianolack, med skräddarsydda stativ, SD-fötter och allt.
Hetsporren wrote:
Quote:
Ok...men vad är det som gör Pip så bra då?
Att den hypas av en fanatisk skara människor som vill likställa musiklyssning med vetenskap...
RogerGustavsson skrev:Mina piP är svarta, halvmatt tror jag det kallas. Helt vanlig standard lack.
Hetsporren skrev:På tal om annat så är jag lite orolig över hur piP kommer spela i mitt rum. Den ena högtalaren hamnar ju framför en balkongdörr (se min presentationstråd)... Tror jag får (?) låna hem mike34:s piP i helgen och testa, innan jag slår till.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster