Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Om ingen vill ha dem, kommer jag troligen att skrota ut dem vid årsskiftet (det finns ju en lösning redan på reparationsfrågan för det fall någon skulle råka sparka in ett dyligt element i en förefintlig profundus Z). De tar nämligen en förfärlig massa plats de där 15"-arna. Det betyder INTE att de kommer att bli billigare senare dock.Snarare tvärtom. Och vid skrotning kommer de att förstöras, inte tillgängliggöras.
IngOehman skrev:Repetition: ...vid skrotning kommer de att förstöras, inte tillgängliggöras.
perstromgren skrev:Blir inte din revisor upprörd när du förstör värdefullt lagerkapital?
IngOehman skrev:Repetition: ...vid skrotning kommer de att förstöras, inte tillgängliggöras.
Max_Headroom skrev:IngOehman skrev:Repetition: ...vid skrotning kommer de att förstöras, inte tillgängliggöras.
Hur många har du? 10? 100?
Jag tror vi kan samla ett uppbåd och köpa hela gänget istället för att låta dom förstöras.
NNord skrev:Jag tar 16st![]()
Nej nu skämtade jag faktiskt. Men jag tycker BasDavid kan ta 16st så det blir tyst på han nån gång
Haakan_W skrev:Tank skrev:Jag är också bra sugen på 4st om priset är rätt.
hmm är det skumkanter på bjässarna?
om inte kan även jag vara lite intresserad om priset är en bra bit under 19500kr/st
Pinnick skrev:Snackar man om att bygga prof-Z (med dessa element) så blir det 250 l / låda.Krav på flera hundra W / kanal.
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster