Kompisar är mäkta imponerade av vad dessa presterar. Om du räknar in att det dessutom är i ett så akutiskt dåligt rum som mitt vardagsrum (ekar när man pratar

Basen är bra och imponerande i sig och dessutom är högtalarna så små. Dock måste jag säga att efter att ha lyssnat på pi60 hos Ingvar så vill jag ha lite mer bastryck. Så kanske beställer pi60 och säljer dessa piPs

Har en fråga till er piP* ägare. Om man har Ingvars SD-kuddar så lyser det gult mellan högtalare och stativ. Hur skulle man kunna åtgärda det? Hur har ni gjort? Funderar på att sprayfärga dem svart men undrar om inte det kommer att "äta" på skumgummit eller göra dem hårda? Förslag?
Tänkte även lätt åtgärda mitt rum akustiskt. Tyvärr går det inte att lägga in fler/tjockare mattor av estetiska orsaker och möbler som är i skinn kommer inte bytas ut

Galen ide för gardinen men istället för att köpa typ sammet gardin kanske man skulle köpa en panelgardin och sedan sy fast lämpligt absorberande material på baksidan. Vad tror ni om det?