Moderator: Redaktörer
pingvinlakrits skrev:paa: öhman skickar inte per postorder. Han har tydligen haft problem med att skicka och returer för fraktskador och postgång (om jag minns rätt) så han har valt att inte göra det alls.
Helt förståeligt tycker jag.
Men säkert ska någon neråt landet någon gång och då kan man ju synka kanske.
blixten_no1 skrev:IÖ skickar inga högtalare, haft så mycke strul me postens hantering.
de ända som gäller e hämtning i sthlm
Bill50x skrev:blixten_no1 skrev:IÖ skickar inga högtalare, haft så mycke strul me postens hantering.
de ända som gäller e hämtning i sthlm
Märkligt. Vi skickar dagligen paket och har mycket sällan något problem. Det handlar förstås mycket om att packa på rätt sätt.
/ B
paa skrev:pingvinlakrits skrev:paa: öhman skickar inte per postorder. Han har tydligen haft problem med att skicka och returer för fraktskador och postgång (om jag minns rätt) så han har valt att inte göra det alls.
Helt förståeligt tycker jag.
Men säkert ska någon neråt landet någon gång och då kan man ju synka kanske.
Jag har nog missuppfattat det, han säljer alltså piP ohörda; men skickar således inte.
BengtO skrev:Lite udda att jämföra ett par piP med en 3-sitssoffa..
IngOehman skrev:Att köpa piP utan att ha hört dem alls kommer inte på fråga dock. Det får man verkligen inte!
Vh, iö
Kort sagt: Skall helt normala människor inte [skall] få uppnå myndighetsåldern under sitt liv?
profbd skrev:det är väl inte så underligt att ingvar vill dema dom själv
han vill säkert undvika att de drivs med underlig hiendprylar eller demas i ett rum som påminner om en bastu eller dylikt
Jag tycker det var ett riktigt bra inlägg! Svär på baraJimmyN skrev:P.S Vill förtydliga att inlägget är skrivet med största värme och välmening. Förstår dock om det uppfattas gnälligt och lite "svära i kyrkan-varning". D.S
Affald skrev:skulle man inte kunna acceptera I.Ö. val av hur han vill göra?
Gillar man inte läget blir det att söka beggat eller skita i det, hur svårt är det att göra någon annan människas val till viljes?
Slartibartfast skrev:BengtO skrev:Lite udda att jämföra ett par piP med en 3-sitssoffa..
Om du nu tycker det, kan du inte leta efter någon annan möbel som påminner lite mera om en högtalare... någon borde det ju finnas om jag gör jämförelsen, kan man ju tycka!
/J
Bill50x skrev:Slartibartfast skrev:BengtO skrev:Lite udda att jämföra ett par piP med en 3-sitssoffa..
Om du nu tycker det, kan du inte leta efter någon annan möbel som påminner lite mera om en högtalare... någon borde det ju finnas om jag gör jämförelsen, kan man ju tycka!
/J
Liten byrå eller sänghurts liknar väl mer högtalare än vad en soffa gör...
/ B
Slartibartfast skrev:BengtO skrev:Lite udda att jämföra ett par piP med en 3-sitssoffa..
/J
BengtO skrev:Hehe, menade ju inte så.. men om man nu har en elektronik-mackapär eller en möbel i samma storlek i omärkt förpackning som fraktas av samma bolag (exempelvis posten) borde de ju inte göra skillnad på hanteringen när de inte vet vad innehållet är.
profbd skrev:vill bara påpeka att det är TRETTIOSJU år sedan Neil armstrong landsteg på månen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster