Moderator: Redaktörer
tvett skrev:Är det slutbytt nu?
Senast jag läste nåt från iö så var det endast piP som är undantaget provlyssning i Täby.
Max_Headroom skrev:tvett skrev:Är det slutbytt nu?
Senast jag läste nåt från iö så var det endast piP som är undantaget provlyssning i Täby.
Någon pigg och aktiv person kan ju börja springa på provlyssningar iförd olika maskeringar (lösmuche, peruk, glasögon mm (ja, ingen jävel ser ju att stålmannen och Clark Kent är samma person, ända tills den dagen han klantar sig och kommer till jobbet med kontaktlinser istället för brillor...)) och beställa pi60s som bulvan för andra som inte kan/orkar/vill släpa sig dit...
Rydberg skrev:Orkar man inte ta sig till Täby (om man har möjlighet) för demo så tycker jag man helt enkelt får köpa något annat än Ino.
Haakan_W skrev:Rydberg skrev:Orkar man inte ta sig till Täby (om man har möjlighet) för demo så tycker jag man helt enkelt får köpa något annat än Ino.
varför då? jag kan förstå att iö inte orkar skicka dom men har man hört dom på annan ort och känner sig intresserad torde det väl inte vara några problem?
Hetsporren skrev:...men har inte råd, just nu. Kanske borde man ändå beställa ett par då leveranstiden förmodligen är minst ett halvår? Vill IÖ isf ha handpenning och duger det att jag lyssnat på pi60 hos Merkurius för att få köpa ett par? Vore himla kul med ett par pi60 i vardagsrummet när höstmörkret lägger sig...
de där Proson-högtalarna med dubbla tiotummare som de säljer på On-Off inte är så tokiga för priset trots allt
Strauss skrev:Jag lyssnade ju på basmoduler, i28 och A2 hos Wolfie i Karlskoga, det gick ju bra att få köpa basarna sen.
Sen fick jag pröva lite pi60s och piPs hos Öhman när jag var och hämtade modulerna... det var ju inte bra för usch vad sugen man blev.
Sen nu idag så lånade jag hem ett par vanliga piP ... då rann bägaren över, bara att sälja av det man har och köpa nytt av Öhman.
Adhoc skrev:Strauss skrev:Jag lyssnade ju på basmoduler, i28 och A2 hos Wolfie i Karlskoga, det gick ju bra att få köpa basarna sen.
Sen fick jag pröva lite pi60s och piPs hos Öhman när jag var och hämtade modulerna... det var ju inte bra för usch vad sugen man blev.
Sen nu idag så lånade jag hem ett par vanliga piP ... då rann bägaren över, bara att sälja av det man har och köpa nytt av Öhman.
Inte då, det var ju piP med clownnäsa.
Hetsporren skrev:...men har inte råd, just nu. Kanske borde man ändå beställa ett par då leveranstiden förmodligen är minst ett halvår? Vill IÖ isf ha handpenning och duger det att jag lyssnat på pi60 hos Merkurius för att få köpa ett par? Vore himla kul med ett par pi60 i vardagsrummet när höstmörkret lägger sig...
Du är välkommen på visit hos andra trevliga personer i samma landsända när du ändå är på resande fot. Här åker man förresten under marken och skäms inte ett dugg om man kommer försent till jobbet. Alla vet vilka trafikstockningar tunnelbanetågen har...Hetsporren skrev:Nåväl, jag bör väl planera in en Lahäll-visit framöver.
Kaffekoppen skrev:Du är välkommen på visit hos andra trevliga personer i samma landsända när du ändå är på resande fot.Hetsporren skrev:Nåväl, jag bör väl planera in en Lahäll-visit framöver.
JeLe skrev:Bamsefar skrev:Btw om du beställer dom i lack av något slag så går det betydligt fortare...
Hur mycket fortare?![]()
jävligt sugen på pi60
Användare som besöker denna kategori: juanth och 8 gäster