Hjälp!

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
mikgr2

Hjälp!

Inläggav mikgr2 » 2007-05-30 15:20

Hej!

Följande har hänt:
Bestämde mig för att uppgradera mina högtalare. Var sugen att testa med ett par stativare den här gången. Kollade runt på olika forum och läste bl.a. om Ino audio piP. Blev nyfiken på dessa och åkte till en kille som hade ute en annons för att sälja sina begagnade piP.
Blev mycket poisitivt överraskad av dessa små rackare, slog till direkt och köpte dem. Mycket nöjd med dem trots att jag inte dämpat bakväggen än.

Skulle nu vilja ha mer info om Ino Audio`s produkter, ett visst
"ha mer-begär" har redan uppstått.
Har mailat till inoaudio@hotmail.com och bett om manifest och prislista 4 ggr under en månads tid. Har även ringt till IÖ vid ett tillfälle, han bad mig då maila honom så skulle han skica manifest och prislista. Har inte kommit något.
Uppenbarligen har han mycket att göra. Vore därför tacksam om det finns någon vänlig själ som kan maila manifest och prislista till mig mikgr2@hotmail.com

Stort tack på förhand

Mikael

pingvinlakrits

Inläggav pingvinlakrits » 2007-05-30 16:48

IÖ har varit lite upptagen (och bortrest) på sistone, dessutom är han ökänt dålig på att svara på mejl, vilket beror mer på mängden av mejl än viljan att svara i sig. ;)

Prislistan uppdateras STÄNDIGT så det är ändå bäst att ringa Ingvar för aktuell prislista. En prislista som är en vecka gammal KAN vara inaktuell.

Du bör boka tid för demo eftersom han inte säljer "olyssnat" (annat än piP) och skickar heller inte grejor. Under demon kan du ju be honom mejla ett aktuellt manifest "på rot". En demo är en trevlig upplevelse och rekommenderas varmt. Bered dig på viss tidsåtgång dock... ;)

Mvh Henrik
Inaktiv

Grismannen

Inläggav Grismannen » 2007-06-12 18:37

Hej.

Jag har också jagat IÖ om prislista men inte fått något svar så även jag tänkte be om att någon kanske kunde maila mig eller skicka ett pM om någon har en hyffsat aktuell.

:) //Matte.

Hetsporren
Spolar Kröken!

Inläggav Hetsporren » 2007-06-12 19:50

Jag kan skicka, till vilka adresser?

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2007-06-12 19:52

Finns det inga som söker efter info på forumet innan de skriver? ;)

Grismannen

Inläggav Grismannen » 2007-06-12 20:51

Kaffekoppen skrev:Finns det inga som söker efter info på forumet innan de skriver? ;)

Jo men jag e så kass på att hitta. :)

Tackar så mycket Hetsporren. (PM'ad dig)

Användarvisningsbild
BasPer

Inläggav BasPer » 2007-06-13 10:11

Jag har också väntat en stund...
basper.karlsson@gmail.com

Användarvisningsbild
BasPer

Inläggav BasPer » 2007-06-13 20:36

Tackar! Finns det motsvarande information även för PA modellerna jag ryktesvägen fått nys om?

Återgå till Wänner af Ino