Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Nej. Vi vet var du bor.
Mr_Ekan skrev: piP spelar bättre rakt igenom. .3 versionen drar nog mer jämnt med piP (.4 borde väl komma i o m ersättaren till SS 8545?)
Pinnick skrev:Undrar hur nya pi60 presterar jämfört med föregående modell?
Blir det en hörbar skillnad om man har fin förstärkare och basstöd?
Kanske var fel tråd, men kan ju vara intressant om någon nu kanske hittar ett par beg.
Pinnick skrev:(kommer pi60 + basstöd halvvägs till pi60s för mycket mindre pengar? Eller till och med strået vassare på sätt och vis?)
Mr_Ekan skrev:Vee-Eight skrev:Nej. Vi vet var du bor.
Mmm, låångt borta...
//Ekan
Slartibartfast skrev:Om du ska göra något så behåll oa51! Pulver går att leta upp när som helst och piP finns det drösvis av. Om jag vore du skulle jag uppa en lite roligare detalj istället - basar!
Dela systemet och skaffa en ordentlig basdel istället för att byta alltihopa! När du sedan (i framtiden) känner behov och ett överflöd av kosingar kan du ju skaffa ett par pi60 (inte 's')!
[slrt]
Merkurius skrev:Pinnick skrev:Undrar hur nya pi60 presterar jämfört med föregående modell?
Blir det en hörbar skillnad om man har fin förstärkare och basstöd?
Kanske var fel tråd, men kan ju vara intressant om någon nu kanske hittar ett par beg.
Jag å Almen hade funderat på att göra ett sådant test... men det verkar aldrig bli av
Vee-Eight skrev:Mr_Ekan skrev:Vee-Eight skrev:Nej. Vi vet var du bor.
Mmm, låångt borta...
//Ekan
Var i Bryssel senast i april.![]()
Tror du förlorar mer på att sälja oa51:orna än om du skulle behålla dem. Oa51.3, med basmoduler, är nog inte helt självskrivet att det blir sämre än pi60. Annorlunda, visst, men inte sämre. Men det känns som om du redan bestämt dig, eftersom du postar frågan i detta forum.
pingvinlakrits skrev:pi60 med basstöd är ju mumma som de är så då kanske JAG hellre skulle prova att göra i24 av pi60 och köra basstöd som pX2 och möblera runt lite.
Mr_Ekan skrev:Illa att inte hora av sig... Fast jag var ju anda inte hemma
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster