Har sett begagnade piP i diverse annonser i prisklass allt från 5000-7500Kr. Vad är rimligt pris för en begagnad piP som har ett par år på nacken?
Mvh// Matte.
Moderator: Redaktörer
Grismannen skrev:Vad är rimligt pris för en begagnad piP som har ett par år på nacken?
Grismannen skrev:Någon som vet hur lång väntetiden är på piP? Om det är nån.
Patrik_B skrev:Dom vanligaste lådorna (för egen montering*) typ rå MDF, ek, bok och svart fanér tror jag finns på lager för omgående leverans.
* Behöver du monteringshjälp så har jag lödstation och smältlim i förrådet.
Patrik_B skrev:Hetsporren skrev:Pinnick skrev:i monteringssats finns de väl i lager?
Inte då jag beställde mina piPs...
Brist på lådor eller element?
Pinnick skrev:hetsporren, jag fattade inte vad du hängde upp dig på nu ? om det var det gamla förstärkarrabaldret som ligger och pyr? ugha.
grismannen, det finns nog minst en tråd som tar upp exakt samma sak i "wänner af ino". Bästa tipsetär nog att leta där först
Grismannen skrev:Vad behövs för montering av piParna? Trälim, tvingar? Limpistol och lödstation har jag.
Tips mottages tacksamt.
Mvh// Matte.
Patrik_B skrev:Så du ger upp och skaffar ett par piP alltså. Ska dom ersätta dina D590 eller blir det ett till musikrum i huset?
HSideback skrev:piP lät onekligen vassare än mina RS6, men de spelade i en annan lokal. Ingvars källare är lite beättre akustikreglerad än mitt, för tillfället, tämligen kala vardagsrum.
Jag vill också påpeka att även om piP var vassare, så tycker jag på intet sätt illa om mina RS6.
Jag kommer nog att skaffa mig ett par ino burkar vad det lider, men jag har ingen brådska.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster