Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Hej
Jag är intresserad av att köpa ett par piP, men då jag inte kan ta mig till STHLM speciellt lätt så undrar jag ifall det är någon som bor i GBG regionen som kommer ha svängarna förbi Öhman och kan ta med sig ett par piP?
subjektivisten skrev:Finns flera beg på hifimagasinet nu annars.
adzer skrev:subjektivisten skrev:Finns flera beg på hifimagasinet nu annars.
Jo har sett det men tänker inte betala 50% mer begagnat än vad ett monteringskit kostar nytt.
Kaffekoppen skrev:Efter sommaren åker ett gäng ner till Göteborg... jag kommer åka ett par ggr med, oklart när.
Kan inte tillse att lägga ut pengar utan ordern får vara förskottsbetalad.
ekeponken skrev:Problemet med att köpa begagnat är ju att man inte kan välja utförande, samt att skillnaden mellan att köpa begagnade och att köpa nya i monteringskit är väldigt liten.
Råkade kolla vad tåg-biljetter kostar upp till Stockholm och insåg att det var en hel del dyrare än vad jag trodde.
Så frågan är vad man gör nu?
Kaffekoppen skrev:Om allt klaffar så...
Kaffekoppen skrev:Det är inte fastställt, men det kommer info framigenom.
Merkurius skrev:ekeponken: Vad söker du för utförande då? Det går ju även att sätta in en köpesannons på just det du vill ha.
Kaffekoppen skrev:Efter sommaren åker ett gäng ner till Göteborg... jag kommer åka ett par ggr med, oklart när.
Grismannen skrev:Kolla vad flyget kostar?Jag flög från Blekinge (Kallinge) till Arlanda för under
500-ingen.
Merkurius skrev:ekeponken: Svartask finns det nog en del piP som är beklädda med... nu gäller det bara att hitta ett par för rätt pris och det är en annan femma det
Då är det väl du som kan hjälpa till med transporten också...Hetsporren skrev:Kaffekoppen skrev:Det är inte fastställt, men det kommer info framigenom.
Please, ta med mina (betalda) Atacama piP-plattor då oxå!Annars kommer jag iofs upp till baksidan sista veckan i denna månad...
Kaffekoppen skrev:Då är det väl du som kan hjälpa till med transporten också...Hetsporren skrev:Kaffekoppen skrev:Det är inte fastställt, men det kommer info framigenom.
Please, ta med mina (betalda) Atacama piP-plattor då oxå!Annars kommer jag iofs upp till baksidan sista veckan i denna månad...
ekeponken skrev:Merkurius skrev:ekeponken: Vad söker du förKaffekoppen skrev:Efter sommaren åker ett gäng ner till Göteborg... jag kommer åka ett par ggr med, oklart när.
Skulle man då kunna få ett par piP nerfraktade? Det hade ju varit jättebra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster