Moderator: Redaktörer
Merkurius skrev:Det är väl pekkas före detta par som är ute till salu... vet någon vad pekka har för högtalare nu?
Korrekt uppfattat.Hetsporren skrev:Okej, tydligen är detta alltså ett toppsystem, avsett att kompletteras med basstöd?
Kaffekoppen skrev:Korrekt uppfattat.Hetsporren skrev:Okej, tydligen är detta alltså ett toppsystem, avsett att kompletteras med basstöd?
Merkurius skrev:Jag hade varit intresserad om jag inte hade en annan affär på gång
Hetsporren skrev:- Åh, jäkligt snygga!
E skrev:helst vill man väl slippa se högtalarna?
Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Men frågan är om du betalar så bra![]()
Klart jag gör! Vi kan säkert komma överens?
Hetsporren skrev:Jag vill absolut se mina högtalare - och därför vill jag oxå att de ska vara snygga.
Merkurius skrev:Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Men frågan är om du betalar så bra![]()
Klart jag gör! Vi kan säkert komma överens?Hetsporren skrev:Jag vill absolut se mina högtalare - och därför vill jag oxå att de ska vara snygga.
Du tyckte väl mina högtalare var en tiopoängare med avseende på finish så jag tror absolut vi kan komma överens![]()
Merkurius skrev:Kaffekoppen skrev:Korrekt uppfattat.Hetsporren skrev:Okej, tydligen är detta alltså ett toppsystem, avsett att kompletteras med basstöd?
Dessa högtalare ska kompletteras med basmoduler inte basstöd, det är en viss skillnad![]()
![]()
Jag håller med om att de är riktigt snygga. Jag hade varit intresserad om jag inte hade en annan affär på gångHar du fått ihop i64:orna än David?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster