Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:
IÖ skriver väl (löst citerat från minnet) att "alla behöver ett par piP (minst)"
Patrik_B skrev:Ett par piP som just nu inte används.
Patrik_B skrev: Ett par piP som just nu inte används.
Sanny_X skrev:Jag har ett par AudioPro i köket.
Patrik_B skrev:Hej, jag heter Patrik och jag har överkonsumerat Ino-högtalare.
Jag beställde ett par pi60 och i väntan på dessa så köpte jag ett par piP. Ett par piP som just nu inte används.
Har du överkonsumerat de (minst sagt) ändliga Ino-"naturresurserna"?
(Leder de långa leveranstiderna på de större systemen till att folk köper ett par piP så länge vilker leder till ännu längre leveranstider på de stora systemen?)
Naqref™ skrev:Sanny_X skrev:Jag har ett par AudioPro i köket.
Klar överkonsumption.
IngOehman skrev:Jag får världens dejavú, och erindrar mig den första gång jag stod utanför en korvkiosk och hörde någon betälla en hambrugare och en "vänt".
(För den som inte vet: Vänt är en grillad (eller kokt) korv med bröd, som man äter medan man väntar på hamburgaren.)
Vh, iö
IngOehman skrev:PS. Nej, piP-beställningar från lager (i någon av de tre fanerversionerna eller i mdf) påverkar inte leveranstiderna för de större systemen.
Piotr skrev:IngOehman skrev:Jag får världens dejavú, och erindrar mig den första gång jag stod utanför en korvkiosk och hörde någon betälla en hambrugare och en "vänt".
(För den som inte vet: Vänt är en grillad (eller kokt) korv med bröd, som man äter medan man väntar på hamburgaren.)
Vh, iö
Oh.. den där "vänten" är ju nästan godare än the main course.. en "vänt de-luxe" är ju allra godast och är kort och gott en "vänt" med halv räksallad och fefferoni!*slurp*
Gissar på att du hörde "vänt" från en norrlänning?
/Peter
SirAnselm skrev:Patrik_B skrev:Ett par piP som just nu inte används.
Det är väl sånt här som kallas missbruk?
Piotr skrev:Oh.. den där "vänten" är ju nästan godare än the main course.. en "vänt de-luxe" är ju allra godast och är kort och gott en "vänt" med halv räksallad och fefferoni!IngOehman skrev:(För den som inte vet: Vänt är en grillad (eller kokt) korv med bröd, som man äter medan man väntar på hamburgaren.)*slurp*
akeda skrev:Överkonsumtion kan man nog inte säga, men det är kanske mitt eget fel. Jag valde att beställa pIP-monteringssats färdiglackad (rött) eftersom jag antog att jag inte skulle orka lacka själv...
Verkar dock vara en ovanlig färg - jag beställde i april -06. Väntar fortfarande spänt på ett samtal...
Den där besällningen är definitivt borttappad. Ring Ingvar, han läser inte här så ofta..akeda skrev:Överkonsumtion kan man nog inte säga, men det är kanske mitt eget fel. Jag valde att beställa pIP-monteringssats färdiglackad (rött) eftersom jag antog att jag inte skulle orka lacka själv...
Verkar dock vara en ovanlig färg - jag beställde i april -06. Väntar fortfarande spänt på ett samtal...
Om du läser detta Ingvar: Det är lugnt, de blir bara mer efterlängtade!
Har dock funderat på att köpa ett par olackade att spela på medans man väntar...
Kaffekoppen skrev:Den där besällningen är definitivt borttappad. Ring Ingvar, han läser inte här så ofta..akeda skrev:Överkonsumtion kan man nog inte säga, men det är kanske mitt eget fel. Jag valde att beställa pIP-monteringssats färdiglackad (rött) eftersom jag antog att jag inte skulle orka lacka själv...
Om du läser detta Ingvar: Det är lugnt, de blir bara mer efterlängtade!
Har dock funderat på att köpa ett par olackade att spela på medans man väntar...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster