Moderator: Redaktörer
Merkurius skrev:Mr_Ekan skrev:Lät det bra före eller efter Sanny hällt i dig grogg med fulredbull från Gamlestan?
andershelin skrev:men hur blir det när jag vill köra 5:1? Kan Classic steget driva frontarna och Yamahan resten? Yamahan har pre-out.......
andershelin skrev:Driver nu mina piP med en Yamaha RX-V650 reciever.....är inte riktigt nöjd...tycker det saknas tryck och rymd i ljudet....funderar på att köpa ett Classic 8.0 att driva med när jag kör 2-kanaligt......men hur blir det när jag vill köra 5:1? Kan Classic steget driva frontarna och Yamahan resten? Yamahan har pre-out....... Hur kommer det att låta? Någon som driver sina piP med Classic?
Anders
olof skrev:Jag testade också piP med yamaha 650 för några år sedan och tyckte kombon var ganska tråkig(det var nog faktiskt en av de tråkigare yamaha förstärkare jag ägt om jag ska var ärlig). piP har dock funkat i 10 andra anläggningar jag kört dem i så jag tror att 650 var problemet (köpte ganska omgående en denon 3805)
reference_joel skrev:Nu har jag äntligen inte bara lyssnat på pip utan jag har ett par pip(s).Så nu har jag varit instängd i 5 dagar och bara lyssnat på musik.villken härlig kännsla det är att lyssna på musik nu.Känns väldigt neutrala i klangen allt låter olika.grymmt!
Nattlorden skrev:Jag har ett par bryggade 208:or till mina piP.
Med lite tur räcker effekten till..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster