Moderator: Redaktörer
Dplz skrev:Jag undrar om det finns någon i Umeå som äger ett par piP och som skulle kunna tänka sig att låta mig provlyssna.
paa skrev:Dplz skrev:Jag undrar om det finns någon i Umeå som äger ett par piP och som skulle kunna tänka sig att låta mig provlyssna.
Eventuellt ska jag hälsa på en dotter i Umeå i mellandagarna, och skulle kanske kunna ta med ett par piP. Hon har dock ingen anläggning som duger att dema med, men det kanske i så fall skulle gå att koppla upp dom hemma hos någon annan faktiskt-medlem i Umeå?
Dplz skrev:paa skrev:Dplz skrev:Jag undrar om det finns någon i Umeå som äger ett par piP och som skulle kunna tänka sig att låta mig provlyssna.
Eventuellt ska jag hälsa på en dotter i Umeå i mellandagarna, och skulle kanske kunna ta med ett par piP. Hon har dock ingen anläggning som duger att dema med, men det kanske i så fall skulle gå att koppla upp dom hemma hos någon annan faktiskt-medlem i Umeå?
Det skulle vara trevligt! Skulle kunna vara i min lägenhet. Ett problem är att jag kommer att vara bortrest under en del av mellandagarna så det beror på ifall det passar ihop med planerna inför resan till Umeå.
paa skrev:Dplz skrev:Jag undrar om det finns någon i Umeå som äger ett par piP och som skulle kunna tänka sig att låta mig provlyssna.
Dplz skrev:Det datumet ser ut att fungera för mig ...
Dplz skrev:meanmachine skrev:Jag har inte stativen som behöv men absorbenter går ju att lösa.
Kan vi bestämma att vi är hos dig om/när paa kommer till Umeå? Absorbenter får vi försöka att lösa på något vis.
LjudGam skrev:Finns det en liten plats för mig, kan stå i ett hörn bakom en golvlampa eller nåt?![]()
Allvarligt finns det möjlighet att vara med, så kommer jag.
paa skrev:Dplz skrev:meanmachine skrev:Jag har inte stativen som behöv men absorbenter går ju att lösa.
Kan vi bestämma att vi är hos dig om/när paa kommer till Umeå? Absorbenter får vi försöka att lösa på något vis.
Ja, det skulle ju vara kul att se lite av den berömda samlingen som Meanmachine har "dragit på sig"!
meanmachine skrev:LjudGam skrev:Finns det en liten plats för mig, kan stå i ett hörn bakom en golvlampa eller nåt?![]()
Allvarligt finns det möjlighet att vara med, så kommer jag.
Du är givetvis varmt väkommen och behöver inte stå gömd bakom en golvlampa.
Slartibartfast skrev:Och den som inte tar med sig kamera och fotar för faktiskt.se's räkning får en veckas semester!
[slrt]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster