Paa:
Du tolka mig fel (Kan förstå varför med min dåliga formulering

). Jag har varit intresserad av INO länge (som alla andra) och tror nog att dessa är kanon. Det var mera min "väggsituation" som gör att jag inte kan skaffa så många och just detta med att de måste sitta på väggen bakom (då jag har hört att de ska sitte på sido vägg.
/Jag rekommenderar därför alla, oavsett om de använder Ino Audios högtalare i övrigt, att använda Ino Audios surround-moduler. Alla hemmabiosystem liksom professionella surroundsystem (oavsett deras övriga egenskaper) vinner ju på att uppgraderas med riktiga multimoduler för bakkanalerna. Hittills har så vitt jag vet inte någon enda kund som provat ångrat sig. Tvärtom hyllas de små ambiens-lådorna av alla som hört dem./
Nej du behöver inte ha något extra slutsteg, det räcker förmodligen gott med recievern redan men blir troligtvis bättre om du kan avdela 2-3 kanaler ur steget du har.
Mvh Björn//"
Ps Rotel RMB 1075 är ett 5 kanaligt slutsteg och ingen receiver. 110 Watt per kanal om jag inte kommer ihåg fel. Kör denna Rotel tilsammans med Meridian G68.
Har också beställt manifestet från Ingvar igår så kommer få mera information där.
Mvh Mats