Vad skulle en piPes vara för något?

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
overture

Vad skulle en piPes vara för något?

Inläggav overture » 2008-07-25 00:00

Jag vet att en sådan inte finns men som ägare av piPs undrar man vad som skulle kunna förbättras på den om man gick helt över styr och överdrev maximalt med bly, fårull och marmor mm :)

ibland är det ju så att man kanske inte har möligthet/utrymme för stora högtalare men gärna vill ha maximalt bra ljud ändå... Och kanske även söker efter den där "feel good"-känslan som infinner sig när man lyxat till det ordentligt.

Användarvisningsbild
bupp

Re: Vad skulle en piPes vara för något?

Inläggav bupp » 2008-07-25 12:58

Tror faktiskt att det är det som är piPs, hade iö sett nån förändring som hade gett en förbättring hade han nog infört den, har för mig att han uttalat sig nånting om att piP designat sig själva efter hur konstruktionen skulle bli optimal..

Det låter mer som du är ute efter nån "piP-pi(m)p-ning" ;)

overture skrev:Jag vet att en sådan inte finns men som ägare av piPs undrar man vad som skulle kunna förbättras på den om man gick helt över styr och överdrev maximalt med bly, fårull och marmor mm :)

ibland är det ju så att man kanske inte har möligthet/utrymme för stora högtalare men gärna vill ha maximalt bra ljud ändå... Och kanske även söker efter den där "feel good"-känslan som infinner sig när man lyxat till det ordentligt.

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2008-07-25 13:26

Vad sägs om extrem selektrering av komponenter, minitiös matchning av dessa och en prislapp på 30 loppor med en prestandaförbättring på 2% ?

Användarvisningsbild
endallas

Inläggav endallas » 2008-07-25 15:04

smakar det så kostar det! 8)

Återgå till Wänner af Ino