piP(s) i Umeå?

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
oooyeah

piP(s) i Umeå?

Inläggav oooyeah » 2009-02-15 22:34

Jag har sedan en tid tillbaka, tack vare en polare, fått upp ögonen för piP(s). Efter att ha läst det mesta som går om dem skulle det vara riktigt roligt/livsviktigt att även få möjligheten att provlyssna dem. Naturligtvis har jag planer på att göra pilgrimsfärden till Täby någon gång inom en snar framtid för att få en demo av konstruktören själv. Men innan jag bokar flygbiljetten skulle jag gärna få provsmaka dem här på hemmaplan.

Om det finns någon vänlig själ i Umeå som har möjlighet att ställa upp får du gärna höra av dig. Jag skulle vara evigt tacksam.

Användarvisningsbild
shifts
Med fasen rätt!

Inläggav shifts » 2009-02-15 22:38

hassesolo här på forumet bor väl i Umeå (var det Luleå?), han har väl iofs
inte piP/piPs, men väl Guru QM10 och lär vara en jämförbar lyssning.
2021 maj på Spotify

Användarvisningsbild
hassesolo

Inläggav hassesolo » 2009-02-16 13:48

Stämmer. Jag har QM-10 som är som ett mellanting mellan piP och piPs om jag förstått det hela rätt. Det går bra att komma förbi nån gång. Skicka ett PM om du är intresserad...

Användarvisningsbild
oooyeah

Inläggav oooyeah » 2009-02-16 20:22

Det är ju bara att buga och bocka inför hassesolos gästfrihet. Om det nu skulle visa sig att det inte finns några piP(s)-ägare i Umeå så kan jag lova att du får ett PM, hassesolo.

Men återigen, finns det någon vänlig piP(s)-ägare i Umeå som har möjlighet bjuda på en provlyssning?

Återgå till Wänner af Ino