Moderator: Redaktörer
Amit skrev:Tror inte att IÖ kommer tillbaka... men jag har en plan
hassesolo skrev:Forumet har tappat minst hälften av sitt värde för mig sedan I.Ö. försvann.
perstromgren skrev:hassesolo skrev:Forumet har tappat minst hälften av sitt värde för mig sedan I.Ö. försvann.
Aj, då.
Jag har den största respekt för IÖ:s kunskaper, men skulle nog ändå påstå att den samlade kunskapen här är ytterligt rejäl, honom förutan. Givetvis sitter han på all kunskap om Ino, men frågor på det området kan ju ställas via telefon, har jag förstått, om inte faktiskt-medlemmar kan svara. För oss som har andra märken än Ino, finns ju inte motsvarande support (förutom några trevliga undantag, förstås).
JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
joseph skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
var/när då?
vh Josef
joseph skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
var/när då?
vh Josef
hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Man kan väl ändra sig? Har du aldrig gjort det eller?
JanBanan skrev:hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Jomenvisst. Skillnaden är väl bara att Ingvar aldrig kan erkänna att han gjort något fel. Skall bli kul att se om han ploppar upp för att göra lite mer reklam för sina produkter.
JanBanan skrev:Jomenvisst. Skillnaden är väl bara att Ingvar aldrig kan erkänna att han gjort något fel. Skall bli kul att se om han ploppar upp för att göra lite mer reklam för sina produkter.
JanBanan skrev:hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Jomenvisst. Skillnaden är väl bara att Ingvar aldrig kan erkänna att han gjort något fel. Skall bli kul att se om han ploppar upp för att göra lite mer reklam för sina produkter.
kodapa skrev:JanBanan skrev:hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Konstigt. Han erkänner ju att han gjort fel/ber om ursäkt i tråden du refar till???
JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
Och då har DU läst ALLA IÖs 16000 inlägg sedan han registrerade sig 2003, för hur kan du annars veta att det är första gången!?
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster