Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Vad är skillnaden på att sälja högtalare med ohörbara skillnader, men med oerhört märkbara prisskillnader från att sälja kablar med samma förutsättningar?
Bara en tanke, liksom.
KarlXII skrev:Vad är skillnaden på att sälja högtalare med ohörbara skillnader, men med oerhört märkbara prisskillnader från att sälja kablar med samma förutsättningar?
Bara en tanke, liksom.
Bara en tanke, liksom.
Alexi skrev:Ingvar har sagt att skillnaden mellan s och es inte är hörbar, utan mer handlar om en "feel good känsla", fritt tolkat av mig.
Bara en tanke, liksom.
Bamsefar skrev:Finns det verkligen några skillnader ?
12) i28 med Infra X bas system
Jag kommer för övrigt aldrig att sälja mina i34es
Slagverket skrev:Men för H.! B.far... i28 med Ys låter bätte...
Slagverket skrev:Tänka sig att det skulle krävas en björn att locka tillbaka mig till forumet.. Well, stranger shit have happened![]()
MagnusÖstberg skrev:Du kan förvänta dig ett besök fram över, förra helgen gjorde jag K-Rauta osäkert igen och fick i mig lite käk på Stångebro igen. Då mår man bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster