Moderator: Redaktörer
Utan att nån som helst aning, så tror jag det blir jädrigt svårt. Handlar det allså om att MDF:en skulle läcka i största allmänhet?niklas skrev:Jag skulle vilja se om någon klarar, i blindtest, att detektera huruvida ett par högtalarlådor är lackade eller i rå mdf.
_Fredrik_ skrev:Utan att nån som helst aning, så tror jag det blir jädrigt svårt. Handlar det allså om att MDF:en skulle läcka i största allmänhet?niklas skrev:Jag skulle vilja se om någon klarar, i blindtest, att detektera huruvida ett par högtalarlådor är lackade eller i rå mdf.
MDF är fina/snygga grejer.
niklas skrev:Jag skulle vilja se om någon klarar, i blindtest, att detektera huruvida ett par högtalarlådor är lackade eller i rå mdf.
MattiasKarlsson skrev:niklas skrev:Jag skulle vilja se om någon klarar, i blindtest, att detektera huruvida ett par högtalarlådor är lackade eller i rå mdf.
Det kan kanske vara svårt men det känns ju inte som ett dyrt och krångligt fix så man är på säkra sidan. 100 kr och någon timmes jobb så är man säker och man behöver inte få tankar som "undrar om det gör skillnad" sen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster