Moderator: Redaktörer
zapanasta skrev:Skulle bli ca 3m mellan högtalarna ock sitter man mittemellan dom i soffan hamnar man ca 3.50 i från dom.....
celef skrev:iö har väl en liknande uppställning i källaren, utanför pip stod det i och för sig inte ett par cerwinburkar men pi60s
ett par pip kan du gott skaffa dig, om inte annat för dina framtida jämförelselyssningar
zapanasta skrev:Ja nog tror jag ett par pip skulle funka fint härinne ,man tillverkar ett par fina stativ så dom hamnar på rätt höjd ock sen en dämpskiva bakom varje. Blir det ett par så småningom så kommer dom att bli snarlika dessa som jag tycker va skitsnygga, både färgval ock stativhttp://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=183956.jpg Ps ,sen är ju andrahandsvärdet suveränt , skulle jag tycka att ett par såna här inte var nåt för mig så får man säkert tillbaka nästan allt man lagt ut vid försäljning, blir ett par i rå mdf i så fall som kommer att lämnas till lackerare för sprutspackling ock lackering
celef skrev:kör hårt, blir nog fetbra
finns det att skaffa en varnande lysdiod som lyser vid för höga ljudnivåer, liknande guru-högtalarna, jag tror jag läste om något sådant tillbehör
BACH skrev:celef skrev:kör hårt, blir nog fetbra
finns det att skaffa en varnande lysdiod som lyser vid för höga ljudnivåer, liknande guru-högtalarna, jag tror jag läste om något sådant tillbehör
Det finns överbelastningsskydd, som man kan få om man vill.
De slår då ifrån (tillfälligt tror jag) om man spelar för starkt.![]()
I monitorvarianten av piP så sitter det (vad jag vet) sådana skydd.
Vh
zapanasta skrev:Skaffar jag ett par pip så småningom kommer jag inte att använda dom till att spela högt med , har ju redan ett par som kan sätta hela hyreslängan i gungning utan problem
zapanasta skrev:Nåt hus har jag inte ,ock några lån får jag inte heller .Som sagt,ska det bli nåt i inoväg för mig så är det möjligtvis pip jag kan skrapa ihop pengar till
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster