Moderator: Redaktörer
U1 skrev:Har hört en del Inoriggar och många har problem med Qsound, kan vara uppställningen? Jag har hört I28, pi60 och pi60s och ingen av dessa har klarat det (återigen kan det vara uppställningen säger inte att högtalarna inte kan) Med mina pIP går det dock fint.
Nattlorden skrev:Skall man kanske ställa frågan - funkar Qsound i en korrekt anläggning, eller är det pga vanligt förekommande fel hos anläggningen som det brukar funka?
MattiasKarlsson skrev:Kanske, det är kanske jag "fått för mig med" och har svårt att släppa. Den enda anledningen jag har varför det inte skulle funka perfekt, är dom "stereokompensations" grejerna som finns. Fast, allt annat q-sound som är överallt funkar så. Det är väl rummet som spökar.
perstromgren skrev:Prova demosnuttarna på http://www.qsound.com/demos/3d-audio.htm så kan vi jämföra ljudbilderna.
MattiasKarlsson skrev:Ja, jag ska kolla igenom allt imorgon, orkar inte nu. Vill inte hålla på med sådan skit, vill bara lyssna. Hatar att hålla på med sånt.
profbd skrev:hur är det med fasen på bakhögtalarna?
MattiasKarlsson skrev:Ja, jag ska kolla igenom allt imorgon, orkar inte nu. Vill inte hålla på med sådan skit, vill bara lyssna. Hatar att hålla på med sånt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster