Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Däremon kan man nog inte kalla dem särskilt light i andra avseenden.
Almen skrev:i56/i64 är inget vanligt, direkt. Jag har aldrig lyssnat på i64, däremot i56 och r56.
i28/i32 är ju däremot rena svenssonsystemet.
steveo1234 skrev:Almen skrev:i56/i64 är inget vanligt, direkt. Jag har aldrig lyssnat på i64, däremot i56 och r56.
Jag skulle vara ganska nöjd med provlyssning av i28/i32 i Skåne om det skulle finnas...
Nattlorden skrev:shifts skrev:Däremon kan man nog inte kalla dem särskilt light i andra avseenden.
Nä, att jag gick upp til 25mm MDF hjälpte ju inte i det avseendet.
Tengil skrev:steveo1234 skrev:Almen skrev:i56/i64 är inget vanligt, direkt. Jag har aldrig lyssnat på i64, däremot i56 och r56.
Jag skulle vara ganska nöjd med provlyssning av i28/i32 i Skåne om det skulle finnas...
Det är bara 1mil till fagerhult från mig.
iofs inte skånska fagerhult
Nattlorden skrev:Känns det bra att vara nödlösning?
Nattlorden skrev:Jag skämtade självklart bara.
DVD-ai skrev:steveo1234 skrev:Nattlorden skrev:Jag skämtade självklart bara.
"Trots att det är nästan uppe i lappland."
Whooot... !![]()
//
steveo1234 skrev:DVD-ai skrev:steveo1234 skrev:Nattlorden skrev:Jag skämtade självklart bara.
Whooot... !![]()
//
Vi skåningar har aldrig varit särskilt hela på geografi. Allt över söderåsen räknas som lappland. Betänk att vi har närmare till Tyskland är Göteborg lixom...
Nasjo skrev:och för mig är allt under halmstad Danmark!
Nasjo skrev:steveo1234 skrev:DVD-ai skrev:steveo1234 skrev:Nattlorden skrev:Jag skämtade självklart bara.
Whooot... !![]()
//
Vi skåningar har aldrig varit särskilt hela på geografi. Allt över söderåsen räknas som lappland. Betänk att vi har närmare till Tyskland är Göteborg lixom...
och för mig är allt under halmstad Danmark!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster