Äntligen klar! 4st Pip, iP och prof.X

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
henrikwiklund

Äntligen klar! 4st Pip, iP och prof.X

Inläggav henrikwiklund » 2009-10-20 22:20

Efter en helgs hårt arbete står nu 4 PiP, en iP och 2 prof.X och glänser! Eller nja, jag lackade dem med svart supermatt "stenfärg" så glänser gör de ju verkligen inte men så j**la fina de blev.

Försökte fota av dem på söndag innan jag åkte hemifrån men de var så jävla matta att utan dagsljus suger de allt ljus och på bilderna vart det bara ett svart hål.

3 år av lyssnande och ångest är nu äntligen över. (ett tag)

Det blir alltså iP som center samt PiP som front och bakhögtalare också. Anledningen till PiP som bakhögtalare är att det även ska mixas surround med precision. Blir väl att komplettera med 4st A2 för filmtittande senare.

Funderade på att anmäla mig till designtävlingen men det känns fånigt att ställa upp ett par helt grå-svarta PiP. Jag har iofs inte sett denna finish tidigare men jag antar att det beror på att den ju faktiskt är helt anspråkslös. Bara full med pondus.

Användarvisningsbild
subjektivisten
Semesterfirare

Inläggav subjektivisten » 2009-10-20 23:38

Grattis :)
Ino i32s*(med ES filter), pY-4, cr80s, Nad 208, Rotel 1090, Pioneer 668, Denon 2106.

Användarvisningsbild
bassman

Inläggav bassman » 2009-10-21 10:18

Det var snabbt marscherat henrikwiklund!

Vi här norrbotten har också fått ihop våra Px-moduler. Fixa bilder vettja så får man se hur dom blev med den ytan, jo jag vet att det är svårplåtat :)
Skidåkarens rättesnöre, är att tänka efter före. © R Eriksson

Användarvisningsbild
shifts
Med fasen rätt!

Inläggav shifts » 2009-12-22 12:04

Har det mixats något ännu?
2021 maj på Spotify

Användarvisningsbild
henrikwiklund

Inläggav henrikwiklund » 2010-01-04 03:38

tjenare.
Ska faktiskt sätta mig nu i veckan, hittills har det blivit en del byggande på rummet. Jag har gjort en testmastring som jag spontant tyckte kändes bra.

Mycket som ska hinnas med dessa juldagar.Återkommer senare i veckan.

Ska även försöka fota rummet. Jag håller ju som sagt på med ett sjukt konstigt rum i typ sago-indisk stil.

Återgå till Wänner af Ino