Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Läs i manifestet latmask och bestäm dig för om du kommer spela starkare än X-4 istället
MagnusÖstberg skrev:Vet du ens varför du vill det?
rexq skrev:Köp y-4, annars kommer du må dåligt och leva hela livet med kraftig ångest. Men jag hade struntat i i32s och kört i28 istället, signatur är lull lull, eller du kanske redan har i32s?
subjektivisten skrev:Jag skulle välja Y-2 för att sen bygga vidare med Y-4. Svårt att se fördelen med i32s över i28 om man inte skaffar Y basarna med.
Ragnwald skrev:Man ska naturligtvis tänka igenom vad man egentligen behöver.
Farligt för ekonomin, om man hamnar i imponatorracet, helt i onödan dessutom.
Låna hem och prova, så har jag alltid gått tillväga, vem vill köpa grisen i säcken. Köp aldrig någonting oprövat.
Edit: med ett IB-system, blir det lite svårare förståss.
Ragnwald skrev:steveo1234 skrev:Ragnwald skrev:
Inte alls. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att dema för någon intresserad.
Du är välkommen.
Tengil skrev:Ragnwald skrev:steveo1234 skrev:Ragnwald skrev:
Inte alls. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att dema för någon intresserad.
Du är välkommen.
Det går bra hos mig med, hur går det till rent praktiskt![]()
Vh Christer
Tengil skrev:Ragnwald skrev:steveo1234 skrev:Ragnwald skrev:
Du är välkommen.
Det går bra hos mig med, hur går det till rent praktiskt![]()
Vh Christer
steveo1234 skrev:Ragnwald skrev:Man ska naturligtvis tänka igenom vad man egentligen behöver.
Farligt för ekonomin, om man hamnar i imponatorracet, helt i onödan dessutom.
Låna hem och prova, så har jag alltid gått tillväga, vem vill köpa grisen i säcken. Köp aldrig någonting oprövat.
Max_Headroom skrev:Tänk på att X4 i en array går djupare än X2, så det går inte att jämföra bara så där rakt av.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster