Moderator: Redaktörer
+1johaneriksson skrev:Förstorad A2 i basreflexutförande borde väl passa bra om du lyckas övertala Ingvar.
/Johan
En sådan lösning borde kosta ca 10kkr. Men borde bli en väldigt trevlige Lounge högtalarejohaneriksson skrev:Förstorad A2 i basreflexutförande borde väl passa bra om du lyckas övertala Ingvar.
/Johan
Affald skrev:Visst är placeringen kass men A1 genererar väl ingen bas alls så jag lutar nog åt pim/pix hållet. Den är ju dessutom väldans flexibel har jag tyckt mig läsa.
Någon som har dom fysiska måtten på ett par mm sånär?
Alexi skrev:En sådan lösning borde kosta ca 10kkr. Men borde bli en väldigt trevlige Lounge högtalarejohaneriksson skrev:Förstorad A2 i basreflexutförande borde väl passa bra om du lyckas övertala Ingvar.
/Johan
+1johaneriksson skrev:Hade det pratats om lågt pris hade jag föreslagit mupps.
Affald skrev:Visst är placeringen kass men A1 genererar väl ingen bas alls så jag lutar nog åt pim/pix hållet.
johaneriksson skrev:Förstorad A2 i basreflexutförande borde väl passa bra om du lyckas övertala Ingvar.
/Johan
Kalejdokom skrev:johaneriksson skrev:Förstorad A2 i basreflexutförande borde väl passa bra om du lyckas övertala Ingvar.
/Johan
Ja, vi har ju försökt tidigare (a3-XL):
"finns endast i den digitala domänen... ej tillgänglig irl"
Kalejdokom skrev:Ja, vi har ju försökt tidigare (a3-XL):
perstromgren skrev:Man säger ju att funktion går före form, men det finns väl gränser? Maken till ful högtalare har jag inte sett på länge!
Nattlorden skrev:perstromgren skrev:Man säger ju att funktion går före form, men det finns väl gränser? Maken till ful högtalare har jag inte sett på länge!
Alltså... det där är en fotomanipulation. Monstret finns inte.
perstromgren skrev:Jo, det förstod jag. Och det gläder mig. Men IÖ är inte att lita på, han har sagt att inte tar hänsyn till utseende på sina konstruktioner.
Nattlorden skrev:perstromgren skrev:Jo, det förstod jag. Och det gläder mig. Men IÖ är inte att lita på, han har sagt att inte tar hänsyn till utseende på sina konstruktioner.
Behöver du inte göra, du kan lita på moder natur istället.
perstromgren skrev:Kalejdokom skrev:Ja, vi har ju försökt tidigare (a3-XL):
Man säger ju att funktion går före form, men det finns väl gränser? Maken till ful högtalare har jag inte sett på länge!
perstromgren skrev:
Jo, det förstod jag. Och det gläder mig. Men IÖ är inte att lita på, han har sagt att inte tar hänsyn till utseende på sina konstruktioner.
Affald skrev:Hej,
har vankat lite av å till gällande kökshögtalare men vet inte riktigt vilken Ino som blir lämpligast!
Önskemålet är:
Små, platta & ger hyffsat med bas ändå! har ingen plats för sub. en utopi javisst men vad kommer man närmast med?
Kommer att vara monterade på ca. 220 cm över golv & nära hörnen.
//JB
Affald skrev:Visst är placeringen kass men A1 genererar väl ingen bas alls så jag lutar nog åt pim/pix hållet.
perstromgren skrev:Kalejdokom skrev:Ja, vi har ju försökt tidigare (a3-XL):
Man säger ju att funktion går före form, men det finns väl gränser? Maken till ful högtalare har jag inte sett på länge!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster