Moderator: Redaktörer
Sanjuro skrev:Har testat men inte fått till det.
Har en kompis som kor piP med två aktiva subbar och han har inte heller fått till det.
Henrik
verdad skrev:Hur funkar det att ha piPs som frontar men med ett par aktiva subbar av annat märke än ino?
(Frågar eftersom det dykit upp ett läge att kunna köpa ett par väldigt billigt) Förstås inte den ultimata kombinationen, men lite tankar kring detta i alla fall. Är det någon som överhuvudtaget testat?
Det är sant.verdad skrev: Kanske Magnus Östberg bara egentligen aldrig passerat 10.000 inlägg
verdad skrev:Oj, jag ser nu att jag själv står på 1434 totalt på båda mina inlägg![]()
Borde det inte vara 1434 på det första och 1435 på det andra och detta inlägg borde vara 1436.
Har forumet tagit lite för många snapsar måhända
Stefanw skrev:Tog bara bort mina andra basar som var perless xls-10 och bytte mot Ino Profundus x-2 och gissa om det blev skillnad![]()
helt sanslöst....
Obs att jag bara bytte baselementen, inget annat....
Sanjuro skrev:paa (och andra) med passiva basmoduler får jag ihop det med både iP och piP, av någon anledning hittills bäst med piP.
paa skrev:MagnusÖstberg skrev:36/18 vs 24/12
Kan du inte simulera det med?
Kanske, om Svante uppgraderar filterfunktionerna i Basta!, och tillåter t.ex upp till 8:e ordningen, vilket väl inte vore helt fel?
Svante skrev:Edit: ...hmm eller menar ni aktivt... Tänkte inte på det, kan man verkligen vilja ha det?
Svante skrev:paa skrev:MagnusÖstberg skrev:36/18 vs 24/12
Kanske, om Svante uppgraderar filterfunktionerna i Basta!, och tillåter t.ex upp till 8:e ordningen, vilket väl inte vore helt fel?
Det är bara att mata in under "advanced network".
Edit: ...hmm eller menar ni aktivt... Tänkte inte på det, kan man verkligen vilja ha det?
paa skrev:Svante skrev:paa skrev:MagnusÖstberg skrev:36/18 vs 24/12
Det är bara att mata in under "advanced network".
Edit: ...hmm eller menar ni aktivt... Tänkte inte på det, kan man verkligen vilja ha det?
Finns ju en känd tillverkare som har 36/18 dB/oktav aktiva filter.
Så visst, det kan man vilja ha.
Menar du att du bytt baselement men inte ändrat på lådorna?Stefanw skrev:Tog bara bort mina andra basar som var perless xls-10 och bytte mot Ino Profundus x-2 och gissa om det blev skillnad![]()
helt sanslöst....
Obs att jag bara bytte baselementen, inget annat....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster