Moderator: Redaktörer
peterl skrev:Mattias, kom ner till Uppsala och lyssna på mina Pi60. /Peter från den bättre halvan av Aftonstigen
shifts skrev:peterl skrev:Mattias, kom ner till Uppsala och lyssna på mina Pi60. /Peter från den bättre halvan av Aftonstigen
Du där, vi får nog ta och bekanta oss.
Tank skrev:Finns diverse Ino i Sollefteå också. Står förvisso ett par piP hos syrran i Sundsvall, men det handlar inte om någon uppställning värd att lyssna på.
meanmachine skrev:Tank skrev:Finns diverse Ino i Sollefteå också. Står förvisso ett par piP hos syrran i Sundsvall, men det handlar inte om någon uppställning värd att lyssna på.
Kan få inhysas hos mig med rejäl utrustning samt diverse kombatanter som jämförelser för referens :d om man vågarJag bor just utanför sundsvall numer
subjektivisten skrev:Seriöst, va fan har detta med frågan som trådskaparen frågade efter? Skärpning.
Men han frågade efter ino, i ino-delen av forumet? Tjena.
subjektivisten skrev:Tja, när man kan antyda att folk är IQ befriade utan det händer något så är nog ribban rätt hög.
Nefilim skrev:Sundsvall är rena Saharaöknen när det gäller bra hifi!
shifts skrev:Minns att folk tidigare har frågat om att få lyssna i Sundsvall, men aldrig
sett att de fått napp. Se så, titta fram med ett par piP och gör någon glad.
Kitchenmaster skrev:shifts skrev:Minns att folk tidigare har frågat om att få lyssna i Sundsvall, men aldrig
sett att de fått napp. Se så, titta fram med ett par piP och gör någon glad.
Kan inte hjälpa till just nu, men om gud är god och tidplanen håller så kommer det att finnas en "lagom" Ino-rigg inom 5 mils radie från Sundsvall kring slutet av 2011.
meanmachine skrev:Låter ju spännande men mer precis vad skall den inehålla så kanske man kan hjälpa till i bönen
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster