Moderator: Redaktörer
Nune skrev:adzer skrev:Måste man kapa röret själv på piP?
På piPs kom de i rätt längd direkt.
Det är 2 rör som ska sättas ihop.
bassman skrev:Jag hämtade två par piP hos Öhman för några veckor sedan och dom hade rör som var gjutna i färdig längd. IÖ påtalade att detta var en "nyhet" för piP
Monterade ihop dessa i går afton. Det kommer bild under kvällen på dessa piP som är lackade i ett väldigt speciellt utförande
Richard skrev:bassman skrev:Jag hämtade två par piP hos Öhman för några veckor sedan och dom hade rör som var gjutna i färdig längd. IÖ påtalade att detta var en "nyhet" för piP
Monterade ihop dessa i går afton. Det kommer bild under kvällen på dessa piP som är lackade i ett väldigt speciellt utförande
Ser fram emot detta !
Förresten- har du hittat någon mera välljudande förstärkare än din denon avr 2308 ?
Min bror har ju en likadan och han har fortfarande inte hittat någonting, oavsett pris, som låter bättre.
bassman skrev:Richard skrev:bassman skrev:Jag hämtade två par piP hos Öhman för några veckor sedan och dom hade rör som var gjutna i färdig längd. IÖ påtalade att detta var en "nyhet" för piP
Ser fram emot detta !
Förresten- har du hittat någon mera välljudande förstärkare än din denon avr 2308 ?
Min bror har ju en likadan och han har fortfarande inte hittat någonting, oavsett pris, som låter bättre.
Här är dom Richard http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 23#1081923
Bra eller anus, jag tycker dom är coola iaf
Nu är jag ingen konnässör vad det gäller förstärkare / steg, inga mätningar osv utan bara mina öron och min upplevelse hur det lirar. Men jag har testat en hel del saker och i 2308 finns det inget som stör på något sätt. Det gjorde det inte i min tidigare 2105 heller medan den var hel.
Under tiden när jag sökte ny reciver hade jag hem bla xtz class 100 stärkare hoppades mycket på den och den gråa filten la sig över ljudbilden.
För pengarna är piP & 2308 en väldigt svårslagen kombo. Man får pytsa in ganska stora belopp för att matcha upplevelsen med ovan setup enligt min mening. "Bang for buck" i kubik!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster