Moderator: Redaktörer
OhmBoy skrev:Är det något jag skall tänka på förutom att de skall vara lika långa?
Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
JanBanan skrev:Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
Tar du spjärn emot egna erfarenheter när du gör sådana tumregelmässiga uttalanden?
Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
Tar du spjärn emot egna erfarenheter när du gör sådana tumregelmässiga uttalanden?
Nej, varför skulle jag?
JanBanan skrev:Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
Nej, varför skulle jag?
Vad baserar du dina villfarelser på då? Auktoritetstro?
Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
Nej, varför skulle jag?
Nej, på lästa artiklar om kolfibers ledande egenskaper.
Varför tar du bort relevanta delar från mitt inlägg när du citerar mig?
JanBanan skrev:Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
Nej, varför skulle jag?
Jag trodde att du skämtade. Hur många högtalarkablar av ren kolfiber känner du till?
Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:JanBanan skrev:Komorok skrev:Det mesta fungerar så länge det inte är för dyra kablar. Då är det risk att de är dåliga.
Nej, varför skulle jag?
Jag trodde att du skämtade. Hur många högtalarkablar av ren kolfiber känner du till?
Van den huul
http://www.vandenhul.com/userfiles/docs ... n_1998.pdf
Chopha skrev:Du beter dig som en otroligt flat person nu.
JanBanan skrev:Chopha skrev:Du beter dig som en otroligt flat person nu.
När argumenten tar slut så börjar personangreppen.
Chopha skrev:JanBanan skrev:Chopha skrev:Du beter dig som en otroligt flat person nu.
När argumenten tar slut så börjar personangreppen.
tssss
Ontopic.
Ja det är tur!
Jobbigt att lägga pengar på någon som är sämre än det billgaste alternativet.
Komorok skrev:http://www.vandenhul.com/userfiles/docs/THIRD_%C2%AE_-_Hi-fi_News_Jun_1998.pdf
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster