Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:undrar om jag åkt ur rullorna?
Kan någon skicka?
Stranne skrev:Skicka mig en emailadress så kommer det!
Morgan skrev:Vi borde göra en sticky-tråd där vi lägger upp länkar till privata torrents av manifestet som vi delar via opentorrent. När nytt manifest kommer gör vi bara en ny torrent.
Morgan skrev:Vi borde göra en sticky-tråd där vi lägger upp länkar till privata torrents av manifestet som vi delar via opentorrent. När nytt manifest kommer gör vi bara en ny torrent.
Kimpost skrev:Jag tycker inte nödvändigtvis att Ingvar har med saken att göra. Och det säger jag trots att jag har stor respekt för honom.
Kimpost skrev:Jag tycker inte nödvändigtvis att Ingvar har med saken att göra. Och det säger jag trots att jag har stor respekt för honom.
blixten_no1 skrev:Jag såg Ingvars mailbox när jag var där förra veckan och han hade 2700 olästa mail, jag misstänker att det tar en stund att gå igenom dom.
DrFunk skrev:Ingvar har i en gammal tråd sagt att om manifestet börjar spridas fritt på nätet så kommer han omedelbart att lägga ned Ino Audio Animation! Jag är benägen att tro att karln menar allvar.
Naqref skrev:DrFunk skrev:Ingvar har i en gammal tråd sagt att om manifestet börjar spridas fritt på nätet så kommer han omedelbart att lägga ned Ino Audio Animation! Jag är benägen att tro att karln menar allvar.
Jag tror inte han menar det för då hade han fått lägga ner det för länge sedan. Manifestet för de senaste 5 åren har jag fått utan IÖs medverkan och jag tror knappast jag är unik.
celef skrev:är iö emot fildelning?
DrFunk skrev:Kimpost skrev:Jag tycker inte nödvändigtvis att Ingvar har med saken att göra. Och det säger jag trots att jag har stor respekt för honom.
Ingvar har i en gammal tråd sagt att om manifestet börjar spridas fritt på nätet så kommer han omedelbart att lägga ned Ino Audio Animation! Jag är benägen att tro att karln menar allvar.
Dessutom så omfattas väl manifestet och prislistan av upphovsrättslagen? Ingvar är ju upphovsman och har därför definitivt med saken att göra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster