Moderator: Redaktörer
gflar skrev:Undrar föresten om du paa, är den jag jobbade med i samband med inmatare till Norrfog?
Om jag har rätt så ritade du & jag beredde samt fixade pneumatiken. De två första initialerna har vi gemensamt isf.
Mvh gflar (pah)
gflar skrev:Hittade han i medlemsregistret o pma, han har foto men kände inte igen honom trots storlek på byhåla![]()
IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara
signifikant längre i andra riktningen.
IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara signifikant längre i andra riktningen.
Nattlorden skrev:IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara signifikant längre i andra riktningen.
Jodå, det är alltid enklare att fly Stockholm än att tvinga sig dit.
sky_eye skrev:Nattlorden skrev:IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara signifikant längre i andra riktningen.
Nu har du fel. Igen!
Nattlorden skrev:sky_eye skrev:Nattlorden skrev:IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara signifikant längre i andra riktningen.
Nu har du fel. Igen!
Åh tusan! Ni fattar det inte ens själva längre? Inavel...
IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara
Vh, iö
paa skrev:IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara
Vh, iö
Jag har drygt en och en halv timme dit, och då bor jag ändå i samma landskap (Hälsingland)!
PerStromgren skrev:IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara
Det har du ju rätt i! Du kunde ta ett par pi60 och lite akustikfix och fara dit upp!
paa skrev:IngOehman skrev:Till söderhamn är det ju bara några timmars körning. Det borde inte vara
Jag har drygt en och en halv timme dit, och då bor jag ändå i samma landskap (Hälsingland)!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster