Moderator: Redaktörer
penke62 skrev:Jag har lyssnat på Pi60 i butik (ReHiFi, icke optimala förhållande) och gillade vad jag hörde. Ungefär hur mycket bör ett par begagnade i bra skick kosta?
Ragnwald skrev:penke62 skrev:Jag har lyssnat på Pi60 i butik (ReHiFi, icke optimala förhållande) och gillade vad jag hörde. Ungefär hur mycket bör ett par begagnade i bra skick kosta?
Vad skulle de ha för dem?
Hembyggda lådor taskigt lackade, går alltid att pruta på.
Köp och låt lackaom.
Oresound skrev:Det var inte senaste versionen. (however, so Wh@)
Sen har du byte av bas....och filter.bassman skrev:Är det den förra generationen får man räkna med att priset blir lägre! Nu har jag inte priset på den senare domen men räkan med minst 4000:- paret om man skall uppgradera diskanten! En ny monteringssats i rå MDF går väl loss på runt 25 000:-..
MagnusÖstberg skrev:Sen har du byte av bas....och filter.bassman skrev:Är det den förra generationen får man räkna med att priset blir lägre! Nu har jag inte priset på den senare domen men räkan med minst 4000:- paret om man skall uppgradera diskanten! En ny monteringssats i rå MDF går väl loss på runt 25 000:-..
Jag skulle inte ge mer än 15 papp.
penke62 skrev:Säljaren ska skicka bilder i morgon. Bästa bud hittills är 24.500:-.
penke62 skrev:Så trots att det är senaste versionen kan den vara sex år gammal. Det verkar inte finnas någon dokumentation, dessvärre.
Rydberg skrev:penke62 skrev:Så trots att det är senaste versionen kan den vara sex år gammal. Det verkar inte finnas någon dokumentation, dessvärre.
Högtalarna på bilden har den "nya" diskanten så det är senaste versionen, 24500 är heller inget annat snacka om, bra pris. Att de är sex år gamla spelar ingen roll tekniskt sett, köp o bli nöjd!
Rydberg skrev:penke62 skrev:Så trots att det är senaste versionen kan den vara sex år gammal. Det verkar inte finnas någon dokumentation, dessvärre.
Högtalarna på bilden har den "nya" diskanten så det är senaste versionen, 24500 är heller inget annat snacka om, bra pris. Att de är sex år gamla spelar ingen roll tekniskt sett, köp o bli nöjd!
Zed skrev:Rydberg skrev:penke62 skrev:Så trots att det är senaste versionen kan den vara sex år gammal. Det verkar inte finnas någon dokumentation, dessvärre.
Låter som om det är du som är säljaren....
Jag tycker nog mig se en tendens att begmarknaden för ino högtalare blir segare och segare. tar längre å längre tid innan sakerna blir sålda.
dvs priserna sjunker
Zed skrev:Jag tycker nog mig se en tendens att begmarknaden för ino högtalare blir segare och segare. tar längre å längre tid innan sakerna blir sålda.dvs priserna sjunker
Nattlorden skrev:Zed skrev:Jag tycker nog mig se en tendens att begmarknaden för ino högtalare blir segare och segare. tar längre å längre tid innan sakerna blir sålda.dvs priserna sjunker
Låter bra, jag är inte färdighandlad ännu.
penke62 skrev:Vad kan du rimligtvis ha kvar att inhandla?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster