Moderator: Redaktörer
Ragnwald skrev:Börja med att definiera landet.
Om piP är tokstora, är väl även Nad 3020 i största laget?
Tack för tips om OD11, men jag har inte lust med något renoveringsprojekt just nu.
Jonas skrev:Tack för tips om OD11, men jag har inte lust med något renoveringsprojekt just nu.
Jag har ett par OD11 med B65oa och T22 diskanter som bara står och skräpar som du kan få låna och prova om du vill............
/Jonas
PS
I en marin miljö tycker jag att ett par periskop liknande Rauna Leira skulle passa bra.. DS
Hur pass skick är de i?
Hur låter de jfrt med piP?
bassman skrev:De e kompisar de, känns nästan lite norrbottniskt
adzer skrev:Så du skall ha ett delningsfilter som kostar dubbelt så mycket som högtalare?
miniDSP finns ju annars om man vill spara in lite.
sprudel skrev:adzer skrev:Så du skall ha ett delningsfilter som kostar dubbelt så mycket som högtalare?
miniDSP finns ju annars om man vill spara in lite.
Vissa delar i en anläggning är mer kostsamma än andra. Förnöjsamhetsindex på Inos högtalare står inte i relation till priset enligt mig, så att relatera cr80s till piMs pris är ju inte riktigt rättvist.
Rummet jag ska ha prylarna i är inte direkt billigt det heller.
sprudel skrev:piM beställda. Ska få lira med profundus-2 som jagas begagnat. Cr80s får väl bli nyköp gissar jag?
Det kan bli smutt med dessa små lådor och undangömda (nåja) pp-2.
Snart skön musik i Mollösund.
shifts skrev:Orkar du skriva in storleken iX versus iP också om du har uppgifterna framme?
adzer skrev:Jag har tyvärr inte manifestet tills hand nu, men någon annan kan ju gärna jämföra samtliga piX, iX, piM, iM, piP, iP.
sprudel skrev:Bra input pöjka!
Ip är ju klart intressant, men kräver delat. Min tanke var att kanske först köra med enbart piM och sedan komplettera med pp-2.
Vi får se.....
Användare som besöker denna kategori: genstruktur och 13 gäster