Moderator: Redaktörer
zartok skrev:Jag kunde inte hålla mig, så jag har bytt till mig ett par pip s här nyligt. Det jag funderar på är om det går att seriekoppla två par pip s och få en större ljudbild? Det kan hända att jag kan byta till mig ett par till mot saker ja inte använder i hemmabion nämligen.
zartok skrev:Center behövs inte, har en stor ino d3 där som är fantastisk![]()
Vad är det för negativt med att köra flera frontar?
zartok skrev:Front Wide?
Jag kör nu 5.1 med tre a1 surrar per sida. Tänkte köra pip s surr back. Då blir det 7.1. Front Wide... har min Yamaha 3067 det? Eller är det högtalare som ska stå typ på sidan? Behövs det med alla mina surrar?
Tanken är att jag ska ta mina sista a1 och köra front high om jag kan få upp domdet hade varit intressant med pip s som front Wide, surr back, a1 som surrar och front high samt att jag har d3 center och... ett par volent som frontar.
Nu svor jag i kyrkan, men om jag säger att volent låter som ino men med en banddiskant så blir folk kanske mindre upprörda
Nattlorden skrev:...11 är det väldigt få som fixar, Denon 4311 och 4520, senaste största Marantz och kanske någon till.
bakerman22 skrev:Nattlorden skrev:...11 är det väldigt få som fixar, Denon 4311 och 4520, senaste största Marantz och kanske någon till.
Har kört en Z11 i flera år...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster