Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Pågår demo så sent nuförtiden att Roslagsbanan hunnit sluta gå?
Nu är det kanske 12år sedan jag var på en riktig demo senast, men minns jag rätt så var ambitonen då alltid att vara klar vid 10.
Komorok skrev:Kom på efterGÖken hos mig. Det går att sova på golv, soffa...
Hmmm... IÖ är dessutom anmäld att sitta i juryn denna dag. jag tror inte han kommer...
NiklasF skrev:Komorok skrev:Kom på efterGÖken hos mig. Det går att sova på golv, soffa...
Hmmm... IÖ är dessutom anmäld att sitta i juryn denna dag. jag tror inte han kommer...
Lägg av nu Micke han är inte ens 18!
NiklasF skrev:Alexi skrev:Pågår demo så sent nuförtiden att Roslagsbanan hunnit sluta gå?
Nu är det kanske 12år sedan jag var på en riktig demo senast, men minns jag rätt så var ambitonen då alltid att vara klar vid 10.
Tycker inte att du är snäll som gnuggar in det på det sättet, det är ju efter läggdags och han får garanterat inte vara ute på stan så sent.
Komorok skrev:NiklasF skrev:Komorok skrev:Kom på efterGÖken hos mig. Det går att sova på golv, soffa...
Lägg av nu Micke han är inte ens 18!
Du kan aldrig låta bli va?
bassman skrev:
Lägg av nu NiklasFDen snubben kan ta vara på sig jag lovar
Jag blir glad att se att det finns återväxt inom detta skrå, han var och hälsade på mig i onsdags..
bassman skrev:
Haha vilken bild, är det NiklasF..
HK430 skrev:äh nog om snack om min ålder.. tror jag klarar av en findus och hans vänner!
Hur tar man sig till kungsängen från täby? står att det är 2,5 mil, vågar man lifta tro?
Om jag rakar av håret, tar på skinnjackan och ser lite arg ut så torde jag bli lämnad i fred, frågan är hur svårt det blir att lifta då..
HK430 skrev:äh nog om snack om min ålder.. tror jag klarar av en findus och hans vänner!
Alexi skrev:Ingen högodsare på att iö ska till komorok efter demo, så då kan du säkerligen åka med honom.
Användare som besöker denna kategori: pontareee och 7 gäster